Thursday, August 2, 2012

Penjelasan Penuh Konspirasi Illuminati (Yahudi) Olimpik London 2012


 سورة الحجر

بسم الله الرحمن الرحيم


Malay
: Alif, Laam, Raa'. Ini ialah ayat-ayat Kitab (yang lengkap sempurna) dan Al-Quran yang memberi penjelasan.

Malay
: Ada masanya orang-orang yang kafir merasa ingin kalaulah mereka telah menjadi orang-orang Islam.

Malay
: Biarkanlah mereka makan dan bersenang-lenang dengan kemewahan dunia dan dilalaikan oleh angan-angan (daripada bertaubat dan insaf); kemudian mereka akan mengetahui kelak (bencana perbuatan mereka).

Malay
: Dan tiadalah Kami binasakan (penduduk) sesebuah negeri melainkan ada baginya tempoh yang tertentu dan termaklum.

Malay
: Sesuatu umat itu tidak dapat mendahului tempohnya yang telah ditentukan, dan mereka juga tidak dapat mengundurkannya.



Loading...

Verse by Verse Recitation


Sukan Olimpik telah di lancarkan pada 27 Julai 2012 sehingga 12 Ogos 2012.   Agenda besar tersirat di sebalik acara-acara sukan ialah Satu Perhimpunan Pemujaan dan Penyembahan kepada Iblis.  Pada tahun 1948 telah diadakan Sukan Olimpik di London dan pada kali ini untuk sekian lamanya dan sebagai kemuncak kepada perancangan yang telah di buat sekian lama oleh Dajjal dan konco-konconya serta bersekongkol dengan Iblis.

Pada tahun 2010 juga telah di adakan Perlawanan Bolasepak Peringkat Dunia yang telah diadakan di Afrika Selatan.   Serentak dengan itu juga, Israel bertindak zalim dan kejam dan mula tunjukkan kuasanya terhadap rakyat Palestin.   Dalam teori 1000 : 100 :10  perancangan Dajjal dan konco-konconya untuk menjayakan New World Order.  Kini adalah era 10 tahun bermula 2010 , pusat operasi Dajjal di pusatkan di Israel. 

Dalam pada itu, Kebangkitan Islam Kali ke 2 Dalam Jadual Tuhan sudah tidak dapat di bendung lagi oleh musuh-musuh.   Pada 13 hb. Mei 2010 Putra Bani Tamim telah ghaib, sebagai persediaan menyambut zahirnya semula Imam Mahdi.      Imam Mahdi : Rahasia Kegemilangan Umat Islam pada Zaman Moden
 



Penjelasan Penuh Konspirasi Illuminati (Yahudi) Olimpik London 2012 



Telah dikhabarkan bahawa Dajjal laknatullah dan para wazirnya telah berada di London untuk acara gilang gemilang Olympic 2012. Mereka telah lama membuat persiapan untuk acara ini sejak dahulu lagi kerana melalui acara sukan antarabangsa inilah, mereka dengan mudahnya mengumpulkan penduduk seluruh dunia bagi menjayakan agenda mereka untuk menyihir seluruh dunia.

Bandar London telah dipilih kerana London merupakan pusat segala agenda jahat mereka dalam merosakkan dunia selama ini, manakala tahun 2012 pula adalah tahun yang sangat signifikan bagi mereka. Ia adalah tahun yang mana Dajjal laknatullah telah bebas daripada rantai yang mengikatnya selama ini.


2012 juga mempunyai maksud tersirat yang tersendiri. Kita tahu bahawa puak Illuminati, salah satu cabang pasukan Dajjal laknatullah sentiasa mempunyai kod-kod rahsia tersendiri bagi menjalankan agenda mereka. Kita tahu bahawa tulisan Arab dan Ibrani (Hebrew/ tulisan yahudi) ditulis dari sebelah kanan ke kiri.

Jika 2012 itu diubah kepada huruf dan dibaca dari kanan ke kiri ia akan kelihatan seperti ZIOZ. Di dalam kod ini, huruf Z yang terakhir boleh diputar melawan arah jam menjadi huruf N. Dengan ini terbongkarlah dalang di sebalik Olimpik London 2012 atau Olimpik London ZION.

2012 = ZOIZ = ZIOZ =ZION

Zion sebagaimana yang kita tahu adalah sebuah bukit di Jerusalem, yang diidamkan oleh Yahudi untuk membina Haikal Sulaiman bagi membina tapak kezahiran Dajjal laknatullah atau Mosyaikh mereka ke dunia bagi menguasai dunia.

Bermula 27 Julai 2012 iaitu pada hari Jumaat ini, apabila api Majusi Olimpik London 2012 dinyalakan, maka Dajjal laknatullah beserta para wazirnya akan menyebarkan sihir berat ke seluruh penduduk dunia, lebih-lebih lagi yang melihatnya secara langsung di London , atau pun yang menontonnya melalui televisyen dan internet tidak akan terlepas daripada sihir-sihirnya. Dan sesiapa yang terkena sihirnya, hampir mustahil tidak akan menjadi pengikutnya ketika kezahirannya kelak.

Bagi pendokong perjuangan Islam akhir zaman dan pejuang Kebenaran dan pengikut Imam Mahdi dan Fata At Tamimi, bersiap sedialah untuk serangan berterusan sihir berat ini ke atas anda.

Pagarlah diri anda dengan kaedah masing-masing. Semoga ALLAH SWT melindungi kita semua dengan berkat bulan Ramadhan ini.

Dan berikut adalah beberapa gambar ritual Illuminati dan menghina Islam yang wujud semasa acara pembukaan Olimpik.




Dan berikut pula adalah Game Card illuminati (klik pada gambar dibawah untuk membaca penerangan lanjut berkaitan permainan kad illuminati ini kerana teah terbukti sebahagian dari peristiwa yang digambarkan didalam kad ini telah terjadi walaupun kad ini dicipta pada tahun 1995.



 

Semoga kita dan semua umat islam seluruh dunia dijauhkan dari segala keburukan dan fitnah dajjal.

Sumber: http://ahmadzikron-zikron.blogspot.com
Penjelasan Penuh Konspirasi Illuminati (Yahudi) Olimpik London 2012 | ahmad zikron

No comments: