Tuesday, August 7, 2012

Rebutlah Peluang Global Wave Gold


 Peluang Global hanya bermodalkan permulaan hanya USD50.00 (RM175.00)
Ramai yang menyertai peluang ini...

PASTI ADA YANG AMAT MENARIK DAN SEMEMANGNYA ITULAH YANG DIPERKATAKAN OLEH SEMUA !!

APABILA KITA MELIHAT POKOK-POKOK YANG BERDIRI TEGUH DAN RENDANG, MENGELUARKAN BUNGA YANG CANTIK DAN MENGELUARKAN BUAHNYA PADA SETIAP MUSIM. SEMUANYA ITU BERMULA ASALNYA DARI SEBUTIR BENIH YANG BEGITU KECIL SAHAJA.

BEGITU JUGA DALAM REVOLUSI IT abad ke 21 ini telah berlaku pelbagai perubahan dan menjadikan Teknologi Internet memberi pelbagai kemudahan dalam pelbagai bidang.

HANYA BERMODALKAN USD50.00 ANDA BOLEH JADI JUTAWAN??

YA.  PELUANG YANG DI TAWARKAN INI ANDA BOLEH SERTAI SEKARANG !

Kata-kata Dr. Hamka," Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba,datangnya ia tak tentu masa dan keadaan. Kadangkala ia datang dalam saat kita kesusahan dan kesempitan. Nilailah peluang tersebut, jangan jadikan seribu alasan untuk tidak merebut peluang tersebut".

Pengalaman yang lalu telah buktikan peluang seumpama ini telah ramai menjadi jutawan.  Segala pengalaman dan ilmu boleh di kongsikan bersama.

Semuanya itu hasil dari Ilmu dan Rezeki dari Allah.   Allah memilikki segala-galanya.

   
Ekonomi memainkan peranan penting dalam kehidupan kita.  Apabila kita mendapat rezeki yang melimpah ruah,maka kita dapat menggunakan rezeki itu di jalan Allah untuk menjadi seorang insan yang bertakwa.

Peluang yang di tawarkan melalui GWG ini amat istimewa dan menarik sekali.  Seumpama bagaimana bagaimana Allah telah anugerah IlmuNya pada Albert Eistein satu formula bagaimana jisim yang di tukarkan kepada tenaga telah menghasilkan satu tenaga yang amat kuat. (BOM ATOM)

Peluang dalam GWG amat hebat sekali dan pasti anda tidak akan lepaskan peluang ini jika mengetahui RAHSIANYA.

Kita akan kongsi segala Ilmu yang di berikan oleh Guru-guru dan Allah kepada anda semua.

Peluang yang kita sertai ini adalah satu Ibadah kita pada Allah.  Segala usaha ini untuk jadikan kita seorang Insan yang bertakwa dan bukannya jadikan kita seorang insan yang CINTA DUNIA, sebaliknya sebagai satu ibadah yang menjadikan hati kita Cinta Allah dan Dunia ini Hanya Di Hujung Jari. Setiap masa kita amat harapkan pertolongan dari Allah dan membantu kita permudahkan segala usaha.  Maka amat penting sekali segala usaha kita punyai matlamat TAKWA PADA ALLAH.

MAKA, DALAM PELUANG INI KITA AKAN PERKENALKAN SATU FORMULA 
UNTUK SEMUA ,

FORMULA 786


PENDAFTARAN BOLEH DI BUAT TERUS



-

No comments: