Sunday, May 4, 2014

6 Jahanam : Revolusi Warna Tajaan USA Melanda Malaysia


"The United States of America has been engaged in overthrowing governments, getting rid of leaders (including through outright assassination), organizing revolutions, financially manipulating and subjugating nations and destabilizing countries and regions for decades. For those in Washington and at the CIA in Langley, Virginia their actions are completely justified because they are "protecting and advancing US interests". 

Pada pilihanraya Umum kali ke 13 pada tahun 2013 terdapat pacakan bendera-bendera kecil berwarna dan menjadi perhatian orangramai di sekitar Kuala Lumpur.



Di sekitar Kuala Lumpur, terutama di kawasan yang dikuasai oleh DAP, bendera-bendera kecil berwarna warni telah dikesan. Pagi tadi, bendera-bendera kecil berwarna-warni itu dikesan di persimpangan Jalan Genting Kelang dan Jalan Usahawan yang membawa maksud ‘Malaysia Spring’.

Kawasan ini berada di bawah Parlimen Wangsa Maju.

Adalah difahamkan ia dipacak oleh kumpulan pelajar-pelajar berbangsa Cina. Kerja-kerja memacak bendera-bendera kecil tersebut akan dilakukan sehingga PRU13 berakhir.

Selain dari Wangsa Maju, Parlimen Lembah Pantai terutama sekali di bulatan Taman Lucky Garden juga dikesan bendera-bendera kecil ini.    Selanjutnya...

Kisah di atas adalah secebis di kisah usaha-usaha Yahudi dan musuh-musuh Islam sekian lama untuk menggagalkan Jadual Tuhan di Bumi Bertuah Malaysia.
 

KEBANGKITAN DARI TIMUR 
MENGIKUT JADUAL TUHAN
DALAM ERA KASIH SAYANG

Firman Allah maksudnya;

Dan demi sesungguhnya, Kami telah tulis di dalam Kitab-kitab yang Kami turunkan sesudah ada tulisannya pada Lauh Mahfuz: “Bahawasanya bumi itu akan diwarisi oleh hamba-hambaKu yang soleh”.

(Surah 21 : 105)

Sepuluh hujah mengapa yahudi tak mungkin berjaya gagalkan jadual Allah. Janji Tuhan itu pasti. Janji kebangkitan islam di akhir zaman itu telah disabdakan oleh Rasulullah Muhammad SAW, Nabi akhir zaman, khatimun nabiyyin, tiada nabi selepas baginda. Seorang Nabi tidak datang melainkan untuk menang.

 


Read more: http://voiceofrussia.com/2014_05_01/US-Color-Revolution-coming-soon-to-a-country-near-you-3983/

No comments: