Thursday, April 12, 2012

Roh Import Eksport dalam Islam

Rakyat Malaysia perlu jadi perkasa dan dinamik: Tuanku Abdul Halim

KUALA LUMPUR: Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah bertitah rakyat Malaysia perlu menjadi warga yang perkasa dan dinamik bagi memastikan negara mencapai status negara maju menjelang 2020.

"Bukan sahaja tinggi penguasaan ilmu pengetahuan dan kemahiran tetapi juga tinggi nilai akhlak, moral dan etikanya," titah baginda pada Istiadat Pertabalan baginda sebagai Yang di-Pertuan Agong ke-14 di Istana Negara hari ini.

Berita selanjutnya..



Maka ditafsirkanlah bahawa carilah sebanyak-banyak ilmu atau importlah ilmu walaupun terpaksa merantau sejauh negeri China untuk mendapatkan ilmu. Namun Abuya mentajdidkan tafsirannya, bahawa Rasullullah SAW mahu mengeksport insan-insan yang bergelar sahabat RA yang memiliki Nur Muhammad ke negeri China bahkan ke seluruh dunia agar Islamlah dunia. Cukuplah dengan kedatangan Sayidina Abdullah Al Bahili maka Islamlah sebahagian besar negeri China.


Apakah peri pentingnya EKSPORT IMPORT kepada dunia Islam? Mari kita belajar dengan MUJADDID akhir zaman yakni Abuya Fata at Tamimi. Abuya sangat faham tentang bangsa Yahudi yang telah berjaya menguasai dunia sekarang. Firman Allah yang bermaksud,

“Tidak akan redha Yahudi dan Nasrani itu sehingga kamu mengikut cara hidup mereka”.

Begitulah bencinya Yahudi kepada Islam malah bangsa-bangsa lain selain Yahudi. Lalu bertindaklah Yahudi merancang agar terlaksananya cita-cita mereka.

Maka diciptakanlah oleh Yahudi segala bentuk teknologi, sistem hidup, isme-isme, lalu dieksport semaksimanya ke seluruh pelusuk dunia. Bersamanya disertakan sihir yang menguasai seluruh fikiran dan hati manusia. Maka hiduplah manusia di atas muka bumi Tuhan ini dalam genggaman dan cengkaman Yahudi. Tidak ada seinci pun bumi milik Tuhan yang terlepas, bahkan udara pun telah di’Yahudi’kan. Maka siapa sahaja yang menyedutnya pasti lenyaplah Allah dan Rasul dari hati mereka. Demikianlah Allah izinkan kepada musuhNya.

Yahudi sangat mengkaji dan memahami Al Quran, sepertimana firman Allah dalam surah Al Baqarah ayat 146 yang bermaksud,

“Orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang Kami berikan Kitab itu mengetahui serta mengenalinya (Nabi Muhammad dan kebenarannya) sebagaimana mereka mengenal anak-anak mereka sendiri. Dan sesungguhnya sebahagian dari mereka berusaha menyembunyikan kebenaran itu, sedang mereka mengetahui (salahnya perbuatan yang demikian)”.

Maka diimportlah ilmu-ilmu dari Quran kemudian dirosakkan dan dieksportkan kepada umat Islam sebagai ilmu yang mutannajis. Lalu Islam dilihat oleh dunia sebagai satu sistem hidup yang sempit, jumud, haru biru dan kejam. Jelas terbukti bilamana seks yang halal, suci dan ibadah telah dipandang jijik oleh umat Islam akhir zaman terutama ulama-ulama rasmi mereka.

Sejarah kegemilangan Islam di Turki telah lenyap oleh Kamal Atartuk, manusia yang telah diimport untuk diindoktrinasikan oleh Yahudi. Ulama-ulama dunia dan pemimpin boneka seperti inilah yang menghancurkan Islam. Yahudi cuci tangan bilamana umat Islam telah menghancurkan agamanya sendiri.

Bersandarkan firman Allah yang bermaksud,

“Perangilah mereka sebagai mana mereka memerangi kamu dan janganlah kamu melampaui batas. Sesungguhnya Allah tidak suka mereka yang melampaui batas”.

Global Ikhwan Sendirian Berhad (GISB) bangun di tengah-tengah dunia Islam yang ditindas dan dihina untuk membina semula Islam yang gemilang di akhir zaman. Tokohnya tidak lain dan tidak bukan yakni, Imam Mahdi dan Fata at Tamimi (Putera Bani Tamim), didokong oleh para Ikhwan dan Asoib. Sehebat mana proses merosakkan Islam oleh Yahudi, sehebat itu jugalah proses yang mesti dilaksana semaksima mungkin.

Sebagaimana Yahudi mengeksportkan sihirnya ke seluruh dunia, maka GISB telah menemukan semula NurMuhammad yang selama ini dikebumikan oleh Yahudi, untuk dipancarkan bagi menyinari seluruh pelusuk bumi Tuhan ini. Nur Muhammad, cahaya diatas segala cahaya, mampu menembusi seribu kegelapan bahkan mampu menerangi akhir zaman.

Maka dibangunkan pelbagai projek-projek NurMuhammad dan dieksport ke seluruh dunia. Kafe Nur Muhammad menghidangkan makanan yang suci dan berkat. Media elektronik seperti TV alat penyebar dakyah, telah diimport dan diIslamkan, sebagai medium dakwah agar Allah diagungkan dan Nabi Muhammad dibanggakan semula di seluruh dunia. TVRSA telah pun dilancarkan sebagai saluran roh suci dan seks suci Islam dengan niat sebagai alat dakwah yang paling berkesan. Pasti Yahudi tergamam, senjata makan tuan.

Namun yang lebih utama ialah insan-insan bakal Ikhwan dan Asoib yang dalam hati mereka penuh dengan NurMuhammad telah diterbangkan yakni dieksport dan bertebaran di setiap pelusuk dunia sebagai duta-duta menjadi kesinambungan tugasan Sayidina Abdullah Al Bahili RA, untuk mengIslamkan dunia!

Jelas, satu perancangan eksport yang cukup hebat dan strategik oleh tiga pemimpin Roh. Haramain yang merupakan kampung halaman baginda Rasulullah SAW yang telah dijadikan pusat merosakkan Islam dan kubu kebal Yahudi telah mulai diterobos. Segala yang dibangunkan sekarang cukup membuatkan manusia-manusia di Haramain, merasai mereka telah dikembalikan kepada Tuhan, Rasullullah dan Islam yang penuh keindahan dan kasih sayang.

Wahai NurMuhammad, anugerahkanlah hati kami dengan kerinduan yang sangat mendalam disaat menunggu kembalinya pemimpin umat. Pasti Allah akan diagungkan semula dan Nabi Muhammad akan dibanggakan di seluruh dunia. AMIN

No comments: