Thursday, June 12, 2014

White Spiritual Boy adalah Amirul Mukminin Syeikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain

Pada tahun 2008 berlaku krisis ekonomi di USA dan pada ketika itu mula di dedahkan "WHITE SPIRITUAL BOY".

Berikut adalah petikan dari tulisan di blog ini,
Wednesday, December 1, 2010
Surat Dari Nabi Akhir Zaman

Surat Muhammad SAW Untuk Gereja Vatican.

" Para Yahudi Sekalian,

Bila Umat Islam lihat nanti Abuya bersama Imam Mahdinya berada di bumi semula, ramai-ramai pula merka akan berkata “Siapakah yang menipu kita selama ini tentang janji Tuhan ini?”. Dan bila mereka tahu bahawa segalanya adalah angkara Yahudi laknatullah, maka ketahuilah bahawa kami tidak perlukan masa yang lama untuk mengucapkan selamat tinggal Yahudi. Masa telah tiba, jalan sudah ditemui untuk kami kembali kepada Siratal Mustaqim yakni jalan Allah dan Rasul. Dan kamu tentu tahu berapakah bayarannya yang akan dituntut dari kamu nanti atas kebinasaan yang sudah kamu timpakan kepada anak cucu kami itu agar ianya jangan bagi berulang atau berterusan. 1000 tahun terpaksa kau ambil untuk menjahanamkan sesuatu yang diriku bangungkan diatas bumi, sedangkan untuk membaikinya Allah izinkan untuk kami dapat melakukannya hanya dalam waktu tak sampai dari separuh waktu kamu itu. Hebat tak teknologi orang-orang Tuhan dibandingkan dengan teknologi musuh-musuh Tuhan.

Bertaubatlah wahai Yahudi, kamu tahu bukan dizamanku dulu ada orang-orang Yahudi yang memeluk Agama Islam.

Akhirnya Wahai Penentang Kebenaran,

Mengapakah kamu bersedia untuk membuka segala rahsia pembohongan yang disimpan selama 1000 tahun itu pada waktu ini? Ya, memang, Umat Islam sudah tidak boleh berbuat apa-apa, tapi mereka akan marah dan menaruh harapan kepada Imam Mahdi yang ditunggu-tunggu. Ertinya kamu telah membuat kesilapan besar kerana menyebarkan rahsia pembohongan mu ini. Macamanakah Iblis boleh tersilap?

Sebenarnya apa yang dilakukan oleh Yahudi dalam perancangan New World Order oleh protocol Zionis itu ialah

i. Mengambil ilmu-ilmu Al Quran yang menguntung untuk dibangunkan.

ii. Mana-mana ilmu yang merugikan mereka, Yahudi ambil juga tapi diterbalikkan semuanya.

iii. Janji Allah untuk Umat Islam ditentang dan dilawan habis-habisan.

Hasil dari semua inilah, maka Allah izinkan dunia ini sekarang menjadi kepunyaan kamu. Sedangkan kalaulah bukan dengan belajar dari Muhammad ini, masakan ini semua tidak akan berlaku kepada kamu. Tidak malukah kamu berguru dengan musuh mu? Kemudian membanggakan sebagai hak mutlak kamu! Sebenarnya wahai Yahudi, bila kamu lihat nanti bagaimanakah para Muhammad menggunakan teknologi roh yang Allah rezekikan pada mereka 1000 kali ganda mengatasi teknologi yang kamu pakai sekarang, kamu akan malu untuk berbangga. Hancurlah semuanya milik kamu itu bilamana Islam kembali menjadi empayar menyelamatkan semula seluruh dunia. Kamu cuma perlu menunggu hanya sedikit masa sahaja lagi, hanya beberapa hari sahaja lagi, dikeranakan di pusat Yahudi kini di Arab Saudi sudah terjadi seperti Tsunami, ledakan-ledakan seperti gunung berapi, laharnya akan mengelilingi Israel, ertinya akan hancurlah kezalimanmu di Gaza bahkan diseluruh dunia.

Insya Allah, waktu itu Umat Islam akan kembali mengagungkan Allah dan Nabi mereka ini akan menjadi begitu bermakna dan berharga semula kepada mereka.


Dalam Al Quran juga terdapat nama Zukarnain sebagai pemimpin yang dijanjikan. Pada kitab-kitab para rasul terdahulu seperti Taurat, Zabur, dan Injil jelas terdapat keterangan tentang Ahmad.

Firman Allah maksudnya;


Oleh itu, kami ingin dan berharap, supaya Tuhan mereka gantikan bagi mereka anak yang lebih baik daripadanya tentang kebersihan jiwa, dan lebih mesra kasih sayangnya.
Adapun tembok itu pula, adalah ia dipunyai oleh dua orang anak yatim di bandar itu; dan di bawahnya ada “harta terpendam” kepuyaan mereka; dan bapa mereka pula adalah orang yang soleh. Maka Tuhanmu menghendaki supaya mereka cukup umur dan dapat mengeluarkan harta mereka yang terpendam itu, sebagai satu rahmat dari Tuhanmu (kepada mereka). Dan (ingatlah) aku tidak melakukannya menurut fikiranku sendiri. Demikianlah penjelasan tentang maksud dan tujuan perkara-perkara yang engkau tidak dapat bersabar mengenainya”.


Dan mereka bertanya kepadamu (wahai Muhammad), mengenai Zulkarnain. Katakanlah: “Aku akan bacakan kepada kamu (wahyu dari Allah yang menerangkan) sedikit tentang perihalnya”:
Sesungguhnya Kami telah memberikan kepadanya kekuasaan memerintah di bumi, dan Kami beri kepadanya jalan bagi menjayakan tiap-tiap sesuatu yang diperlukannya.
Lalu ia menurut jalan (yang menyampaikan maksudnya).
Sehingga apabila ia sampai ke daerah matahari terbenam, ia mendapatinya terbenam di sebuah matair yang hitam berlumpur, dan ia dapati di sisinya satu kaum (yang kufur ingkar). Kami berfirman (dengan mengilhamkan kepadanya): “Wahai Zulkarnain! Pilihlah sama ada engkau hendak menyeksa mereka atau engkau bertindak secara baik terhadap mereka”.
Ia berkata: “Adapun orang yang melakukan kezaliman (kufur derhaka), maka kami akan menyeksanya; kemudian ia akan dikembalikan kepada Tuhannya, lalu diazabkannya dengan azab seksa yang seburuk-buruknya.
Adapun orang yang beriman serta beramal soleh, maka baginya balasan yang sebaik-baiknya; dan kami akan perintahkan kepadanya perintah-perintah kami yang tidak memberati”.
Kemudian ia berpatah balik menurut jalan yang lain.
Sehingga apabila ia sampai di daerah matahari terbit, ia mendapatinya terbit kepada suatu kaum yang kami tidak menjadikan bagi mereka sebarang perlindungan daripadanya.
Demikianlah halnya; dan sesungguhnya Kami mengetahui secara meliputi akan segala yang ada padanya.
kemudian ia berpatah balik menurut jalan yang lain.
Sehingga apabila ia sampai di antara dua gunung, ia dapati di sisinya satu kaum yang hampir-hampir mereka tidak dapat memahami perkataan.
Mereka berkata: “wahai Zulkarnain, sesungguhnya kaum Yakjuj dan Makjuj sentiasa melakukan kerosakan di bumi; oleh itu, setujukah kiranya kami menentukan sejumlah bayaran kepadamu (dari hasil pendapatan kami) dengan syarat engkau membina sebuah tembok di antara kami dengan mereka?”
Dia menjawab: “(kekuasaan dan kekayaan) yang Tuhanku jadikan daku menguasainya, lebih baik (dari bayaran kamu); oleh itu bantulah daku dengan tenaga (kamu beramai-ramai) aku akan bina antara kamu dengan mereka sebuah tembok penutup yang kukuh.
Bawalah kepadaku ketul-ketul besi”; sehingga apabila ia terkumpul separas tingginya menutup lapangan antara dua gunung itu, ddia pun perintahkan mereka membakarnya dengan berkata: “Tiuplah dengan alat-alat kamu” sehingga apabila ia menjadikannya merah menyala seperti api, berkatalah dia: “Bawalah tembaga cair supaya aku tuangkan atasnya”.
Maka mereka tidak dapat memanjat tembok itu, dan mereka juga tidak dapat menebuknya.
(Setelah itu) berkatalah Zulkarnain: “Ini ialah suatu rahmat dari Tuhanku; dalam pada itu, apabila sampai janji Tuhanku, Dia akan menjadikan tembok itu hancur lebur, dan adalah janji Tuhanku itu benar”.



Surah 18 : Ayat 81 - 99


No comments: