Monday, July 16, 2012

Rahsia Besar : 30 Oktober 2010

Berikut petikan dari






"Semenjak tarikh 30hb Oktober 2010 itu, memang Rasulullah SAW, Saiyyidi Syeikh dan Abuya benar-benar datang secara roh untuk tinggal bersama dengan kami di dalam istana Pusat Kebangkitan Rasulullah SAW buat kali kedua itu. Walaupun mata tidak dapat melihatnya namun hati betul-betul dapat merasainya. Hati bagaikan ditanya-tanya oleh mereka, kemudian mereka jugalah yang menjawab dialog-dialog rohaniah itu semuanya, contohnya ialah kejadian di bilik Abuya:"

Saya tergerak di hati untuk membuat pencarian di YOU TUBE merujuk pada tarikh 30 Oct 2010 Mecca dan berikut salah satu video..


Tajuk video " 30th Oct 2010 Makkah fajr led by Sheikh Juhany" melalui tajuk video ..tergerak di hati untuk melihat Surah Al-Fajr (89).  

Surah 89, Surah al-Fajr (Fajar) : 30 ayat.
Bismillahi al-Rahman al-Rahim 
(Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani).

89-1: Demi fajar.
89-2: Dan malam yang sepuluh.
89-3: Demi genap, demi ganjil.
89-4: Dan malam apabila ia berlalu.
89-5: Bukankah pada yang demikian itu suatu sumpah bagi orang yang berakal?
89-6: Tidakkah engkau perhatikan bagaimana Rab (Tuhan) engkau lakukan kepada kaum ‘Ad?
89-7: (Iaitu penduduk) Iram yang mempunyai bangunan tinggi.
89-8: Yang belum pernah dibina serupa itu di negeri-negeri lain.
89-9: Dan kaum Samud, (iaitu orang) yang memotong batu-batu besar di lembah.
89-10: Dan Fir’awn yang mempunyai bala tentera.
89-11: Yang melampaui batas di negeri itu.
89-12: Mereka banyak melakukan kerosakan di dalamnya.
89-13: Maka Rab (Tuhan) engkau menimpakan cemeti azab ke atas mereka.
89-14: Sesungguhnya Rab (Tuhan) engkau sentiasa mengawasi.
89-15: Maka perihal manusia itu apabila Rab (Tuhan)nya menguji dengan memuliakan serta diberikan nikmat, maka dia akan berkata: “Rab (Tuhan)ku memuliakan daku.”
89-16: Tetapi apabila Dia (Allah) menguji dengan menyempitkan rezeki, maka dia berkata: “Rab (Tuhan)ku menghinakan daku.”
89-17: Sekali-kali bukan (demikian), bahkan kamu tidak memuliakan anak-anak yatim.
89-18: Dan kamu tidak saling mengajak kepada memberi makan orang miskin.
89-19: Dan kamu memakan harta warisan orang dengan loba.
89-20: Dan kamu terlalu mencintai harta secara melampau-lampau.
89-21: Sekali-kali tidak, apabila bumi ini dihancurkan sehancur-hancurnya.
89-22: Dan datang Rab (Tuhan) engkau dengan malaikat berbaris-baris.
89-23: Dan pada hari itu didatangkan Neraka Jahanam, dan pada hari itu manusia akan ingat tetapi tidak berguna ingatan itu.
89-24: Dia berkata: “Alangkah baiknya sekiranya aku (dahulu) bersedia untuk penghidupan ini.”
89-25: Maka pada hari itu tidak ada sesiapa dapat menyeksa sebagaimana seksaan-Nya (seksaan Allah).
89-26: Dan tidak ada sesiapa dapat mengikat seperti ikatan-Nya (ikatan Allah).
89-27: Wahai ‘al-nafs al-mutmainnah’ (jiwa yang telah mencapai tahap ketenangan).
89-28: Kembalilah kepada Rab (Tuhan) kamu dalam keadaan reda dan diredai.
89-29: Maka masuklah ke dalam golongan hamba-hamba-Ku (hamba-hamba Allah).
89-30: Dan masuklah ke dalam jannah (taman/syurga)-Ku (jannah Allah).

 Petikan dari khutbah ... sila rujuk


Wahai Imam Mahdi yang ditunggu-tunggu,

Bila ditanya kepada Rasulullah SAW yang roh itu, apa bezanya dirinya ketika berperanan sebelum ini, membantu Nabi-nabi sebelum dengan Nur Muhammad, kemudian pernah datang menjadi Nabi dengan jasad dan roh, dengan sekarang hanya dengan Nur Muhammad memikul tanggungjawab Nabi akhir zaman, tanpa jasad sedang berada di Negara Roh? Baginda menjawab “Cemas, jauh lebih cemas kerana kerosakan akhir zaman sungguh luarbiasa manakala kekuatan Yahudi juga luarbiasa”. Nabi pun terlalu cemas wahai Imam Mahdi, betapa pulalah diri Tuan yang kena berdepan langsung dengan jasadmu dengan Si Yahudi diakhir zaman ini!

Bila ditanya lagi kepada roh Nabi akhir zaman itu, apakah tujuan Allah meletakan NabiNya di Negara Roh untuk tujuan memimpin dunia di seberang sini? Jawab Baginda, “kerana di Negara Roh ini ada kekuatan yang cukup untuk mengalahkan Yahudi”.
Ertinya  dari Negara Roh, Nabi akhir zaman berperanan dengan Nur Muhammad, untuk membantu Imam Mahdi yang berada di bumi. Kekuatan kuasa ghaib dari Negara Roh itu jauh lebih hebat dari kekuatan Yahudi. Sebab itulah Allah tidak munculkan Nabi Muhammad SAW sebagai jasad. Yang muncul ialah Imam Mahdi sedangkan dibelakangnya ialah Nur Muhammad. Inilah kekuatan Islam di akhir zaman untuk melakukan kebangkitan kali kedua, kerana mampu mengalahkan Yahudi.

Ertinya wafatnya Nabi Muhammad SAW itu, bukanlah seperti wafatnya manusia lain. Cuma Yahudi saja yang telah menipu Umat Islam kerana menyatakan wafat Nabi Muhammad SAW itu betul-betul wafat seperti orang lain. Walhal sebenarnya Rasulullah terus hidup menjadi pemimpin kepada roh-roh, memberi panduan-panduan yang luarbiasa untuk terjadinya jadual Allah itu. Tanpa roh Baginda Rasulullah SAW sebenarnya tiada siapa yang tahu dan mampu melakukan jadual, sekalipun Imam Mahdi dan Putra Bani Tamim.

Secara jasad yang hidup Rasulullah SAW dibantu oleh empat Sahabat Utama serta Jemaah Sahabat, manakala dengan rohnya Rasulullah SAW melakukan kebangkitan Islam hanya dengan Imam Mahdi dan Putra Bani Tamim serta Jemaah Ikhwan.

Demikianlah bukti betapa kuatnya roh walau pun tanpa jasad, bahkan ia lebih aktif dalam keadaan bebas dari jasad. Allah betul-betul buktikan didepan mata kita perihal kewujudan dan kehebatan roh dan Alam Roh. Sebab Umat akhir zaman sudah ditipu lama sangat oleh Yahudi yang menyatakan roh dan Alam Roh bukan urusan kita di dunia. Yahudi putuskan hati-hati dengan roh dan Alam Roh maka Allah pun anjurkan peperangan roh di akhir zaman diantara sihir Yahudi dengan Power Kaabah.

....



Tergerak hatiku untuk ketahui rahsia perancangan pihak Yahudi terkini!

Berikut salah satu himpunan video tentang usaha2 pihak Yahudi yang dapat kita lihat..sila klik 


Antaranya sama2 kita lihat satu video yang bertajuk

2012 STARGATE OLYMPICS - THE 130 DAY WAR



No comments: