Monday, May 9, 2011

THE FINAL CHAPTER OF WORLD HISTORY


PARLIMEN ROHBIAR ABUYA TANGANI ISRAELSIAPAKAH PEMIMPIN JEMAAH SEKARANG?SETELAH 40 HARI ABUYA GHAIB



ARMAGEDDON - World War III aka Malhamah kubra aka Malhamah Uzma

Armageddon adalah perang terbesar akhir zaman. perang penentuan dalam ketamadunan Manusia.

Perang yang akan bermula pada Ramadhan akan melibahkan kematian banyak manusia.

Iblis sangat bersiap sedia menghadapi hari ini untuk menentang musuh ketatnya Nur Muhammad saw

2 PIHAK BERTEMBUNG DALAM PERANG TERBESAR INI PIHAK KUFUR

Diketuai = Iblis
Jeneral Utama = Dajjal
Tentera = KaumYahudi, kaum kafir, kaum munafik, kaum fasik

PIHAK ISLAM

Diketuai = Nur Muhammad saw
Jeneral Utama = Imam Mahdi & Putra Bani Tamim
Tentera = Para wali, ikhwan, asoib dan seluruh makhluk Allah.

PERANG YANG MENGHAPUSKAN SEGALA TEKNOLOGI CANGGIH

Hampir 90% penduduk bumi binasa akibat perang ini.

Perang yang menghancurbinasakan seluruh kota-kota dunia kecuali yang dikehendaki Allah

http://www.21-12-2012.cz/images/konec-sveta.jpg

Perang ini perang penentu. pihak yang menang akan berkuasa di dunia.

Perang ini membawa kepada tanda-tanda besar yang lain
  • HANCURNYA KAABAH
  • DUKHAN
  • MATAHARI TERBIT DARI BARAT
  • DABBAH AL-ARDH
  • DAJJAL (Muncul sebagai penguasa dunia)
  • NABI ISA AS
  • YAKJUJ MAKJUJ
  • TENGGELAM BUMI DI TIMUR ARAB DAN BARAT
  • ANGIN YANG MEMATIKAN SETIAP MUSLIM

http://end-2012.com/wp-content/uploads/2010/06/Armageddon.jpg

ITU BARU PERMULAAN KEPADA
The final chapter of world history

PERISTIWA YANG SUDAH DIPERINGATKAN

HANYA KITA YANG LALAI LEKA
YAHUDI MERANCANG ARMAGEDDON PADA 2012 INI
SUDAH BERSEDIAKAH KITA?
ATAU HATI KITA MASIH MENDUSTAKAN KHABAR YANG DIBAWA RASUL KITA?

PEMUDA BANI HASYIM AKA AL HASYIMI

Akhir zaman ada beberapa figure utama dalam peristiwa kebangkitan Islam iaitu

1. Imam Mahdi
2. Putera Bani Tamim
3. Al-Hasyimi
4. Haris Harras

Figure Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim sudah sedia diketahui sekalipun ada yang tidak mengiktiraf Putera Bani Tamim yang saya maksudkan.


akan tetapi figure Al-Hasyimi dan Haris Harras masih menjadi misteri. KENAPA?

Topik kali ini akan dibincangkan tentang Al-Hasyimi.

Al-Hasyimi adalah seorang lelaki yang mempunyai peranan besar di dalam kebangkitan Islam bahkan beliau adalah kunci bagi kebangkitan Islam. Tanpa beliau Putera Bani Tamim dan Imam Mahdi tidak dapat memenangkan Islam. Kerana pentingnya beliau hingga figure ini menjadi rahsia hingga berlaku jadual Allah. Tidak seperti Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim yang sudah dikenali individu tersebut tetapi Al-Hasyimi tetap dirahsiakan identitinya oleh RSA.

Siapa Al-Hasyimi?
Menurut hadis Al- Hasyimi adalah lelaki dari hujung timur. Mempunyai tahi lalat di bahu kiri. mempunyai tahi lalat di tapak tangan kanan/kiri. beliau mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Imam Mahdi dari sebelah Bapa.

Mengikut pendapat saya beliau adalah lelaki Melayu berdarah Arab-khurasan dan ada hubungan kekeluargaan dengan Imam Mahdi.

Apa peranannya?

peranan beliau adalah

1. *****LOCKED*******
2.Pembantu kepada Putera Bani Tamim
3.Bergabung dengan PBT untuk memerangi as-sufyani
4. Pemegang panji-panji hitam semasa Malhamah kubra ketika Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim memimpin perang
5. Menyerahkan khilafah kepada Nabi Isa as sesudah Imam Mahdi wafat

Peranan pertama dilocked demi menjaga rahsia kebangkitan. peranan pertama sangat penting dan tak boleh didedahkan kerana jika Yahudi tahu maka beliau akan diburu dan tak akan dibiarkan hidup.

Al-Hasyimi adalah orang yang sangat di monitor RSA dan sangat diburu iblis dan Dajjal kerana peranan beliau *****LOCKED*******

Al-Hasyimi akan bergabung dengan PBT dan memerangi As-Sufyani. Semasa misi ke Baitul Maqdis mereka kalah lalu Al-Hasyimi menghilangkan diri hingga disangka terbunuh.

Sebenarnya beliau berundur ke Mekah Menyambut kemunculan Imam Mahdi di khalayak ramai. Setelah itu beliau kembali pada PBT dan meneruskan misi rahsia ke Baitul Maqdis dan bertemu Imam Mahdi di sana.PBT kemudian akan serah kuasa daulah kepada Imam Mahdi.

SETELAH ITU BERLAKULAH KEJADIAN-KEJADIAN YANG MEMBAWA PADA MALHAMAH KUBRA ATAU PERANG ARMAGEDDON.

DARI DAULAH KE PENYERAHAN PANJI

* Peringatan - kronologi peristiwa yang bakal disebutkan adalah kefahaman dengan bantuan ilham terhadap hadis-hadis akhir zaman. peristiwa sebenar mungkin jauh berbeza.

KRONOLOGI

  1. Penduduk timur telah melantik #Locked# menjadi pemimpin mereka tanpa menyedari siapakah orang yang dilantik
  2. #Locked# menyerahkan kuasa yang diperoleh pada #Locked#. bermulalah daulah Islamiyah.
  3. Al-Hasyimi dan PBT bekerjasama untuk menentang As-Sufyani dibawah panji hitam. Panji hitam ini bermula dari timur dan diterima penduduk khurasan.
  4. Pada Bulan Ramadhan keluarnya tanda-tanda kemunculan Imam Mahdi spt gerhana aneh yang tak pernah berlaku sebelumnya dan suara malaikat menyeru Imam Mahdi
  5. Bulan Syawal berlaku huru-hara, As-sufyani memulakan serangan. ketika itu Al-Hasyimi dan PBT sedang menuju ke Baitul Maqdis.
  6. Bulan zulkaedah perang meletus. Pasukan panji hitam menang terhadap As-Sufyani. As-sufyani menyerang kembali dan pasukan panji hitam kalah. Al-Hasyimi menghilangkan diri disangka mati. Kota Madinah hancur diserang pasukan As-Sufyani.
  7. sebenarnya PBT telah menyuruh Al-Hasyimi pergi ke Mekah untuk menyambut kemunculan Imam Mahdi dan menyerahkan panji hitam.
  8. Musim haji jemaah haji diserang dan dibunuh. Imam Mahdi muncul di mimbar Masjidil Haram namun tidak isytiharkan diri (Peristiwa di mimbar). 7 jemaah terdiri dari 31-39 orang mencari Imam Mahdi dan hendak berbaiah. ketika berjumpa Imam Mahdi, beliau enggan menerima baiah lantas melarikan diri ke Madinah.
  9. mereka berulang alik mencari Imam Mahdi selama 3 hari 3 malam lantas menemui beliau di antara Rukun dan Makam. serentak dengan itu Al-Hasyimi tiba di Mekah
  10. Imam Mahdi sudi menerima baiah apabila melihat Al-Hasyimi. Al-Hasyimi menyerahkan panji hitam pada beliau (Penyerahan fasa ke-1
  11. Apabila As-Sufyani mendapat tahu keberadaan Imam Mahdi dan Al-Hasyimi di Mekah lantas As-Sufyani mengirimkan pasukan tentera menyerang Mekah namun ditelan bumi.
  12. Al-Hasyimi kembali kepada PBT dan meneruskan penentangan terhadap As-Sufyani.Imam Mahdi bergerak ke Madinah lantas diikuti penduduk Madinah yang masih tinggal
  13. PBT dan Al-Hasyimi berundur ke Baitul Maqdis secara rahsia bila mendapat tahu Imam Mahdi bergerak ke Baitul Maqdis
  14. Di Baitul Maqdis, Imam Mahdi, PBT, Al-Hasyimi, Haris harras, 6 wazir Imam Mahdi yang lain serta pasukan panji hitam mengepung Baitul Maqdis lantas menakluk kota suci tersebut.
  15. PBT menyerah panji hitam (penyerahan fasa ke-2) kepada Imam Mahdi dan Imam Mahdi mengisytiharkan diri sebagai orang yang diutuskan Tuhan untuk umat akhir zaman di Masjidil Aqsa.
  16. Setelah 6 bulan dari tempoh kemunculan di Masjidil Haram maka PBT mengisytiharkan Imam Mahdi kepada penduduk timur.
SEJAK TANAH SUCI JATUH KE TANGAN IMAM MAHDI MAKA YAHUDI MERANCANG KOMPLOT MENJATUHKAN IMAM MAHDI


PEMEGANG KUNCI KEMENANGAN


Nabi Musa as, Nabi Muhammad saw dan Imam Mahdi mempunyai struktur kepimpinan yang serupa.

Nabi Musa as memimpin Bani Israel keturunan Siti Sarah as
Nabi Muhammad saw memimpin bangsa Arab keturunan Siti Hajar as
Imam Mahdi as memimpin bangsa Melayu gabungan keturunan Siti Qatura as, Siti Sarah as dan Siti Hajar as.

Kepimpinan Nabi Musa as dibantu oleh Nabi Harun as.
Kepimpinan Nabi Muhammad saw dibantu oleh Sayidina Abu Bakar ra
Kepimpinan Imam Mahdi as dibantu oleh Putera Bani Tamim

Ketiga-tiga kepimpinan mempunyai pemegang kunci kemenangan masing-masing dimana pemegang kunci kemenangan ini yang membuatkan agama Allah tertegak di muka bumi.

Mari kita lihat pemegang kunci kemenangan dua kepimpinan pertama sebelum dikaitkan dengan pemegang kunci kemenangan Imam Mahdi.

1. Yusyak Bin Nun As – Pemegang kunci kemenangan Nabi Musa as

Yusyak in Nun membesar dalam lingkungan dakwah Nabi Musa as. Ketika Nabi Musa as membawa Bani Israel keluar dari Mesir, Yusyak Bin Nun masih kecil. Ketika Allah memerintahkan Bani Israel memasuki bumi Palestin Yusyak Bin Nun sudah menjadi seorang pemuda. Namun akibat keingkaran Bani Israel mereka dihukum tersesat di padang pasir selama 40 tahun. Namun bila tamat hukuman maka Yusyak Bin Nun memimpin Bani Israel untuk memasuki Palestin dan mencapai kemenangan. Yusyak Bin Nun adalah orang kepercayaan Nabi Musa as hingga beliau dibawa Nabi Musa as untuk menemani baginda bertemu Nabi Khidir as.

2. Sayidina Ali Bin Abi Talib kwj – Pemegang kunci kemenangan Nabi Muhammad saw

Sayidina Ali membesar dalam lingkungan dakwah Nabi Muhammad saw dan antara kanak-kanak pertama yang memeluk Islam. Ketika Baginda Rasullullah saw hendak berhijrah ke Yathrib, Sayidina Ali yang mengambil alih tempat baginda rasul di tempat tidur baginda saw untuk mengelirukan kaum Quraisy. Sayidina Ali sanggup menanggung risiko dibunuh oleh kaum quraisy. Kerana Sayidina Ali baginda rasulullah saw dapat berhijrah ke Yathrib dengan aman lantas tertubuhnya daulah Islam pertama. Allah swt memberi banyak kelebihan kepada Sayidina Ali antaranya beliau adalah gerbang pengetahuan dan keturunan Nabi saw lahir dari sulbi beliau.

Sekarang kita sudah baca kisah dua orang pemegang kunci kemenangan terawal. Sekarang yang kekal menjadi rahsia adalah pemegang kunci kemenangan akhir zaman di bawah kepimpinan Imam Mahdi. Mari kita pecahkan kod rahsia.

Dalam Al-Quran Allah telah berjanji bahawa sunnatullah tak akan berubah. Jadi melalui dua pemegang kunci kemenangan yang pertama kita boleh kesan siapakah pemegang kunci kemenangan akhir akhir zaman.
Berdasarkan kisah dua pemegang kunci kemenangan pertama ada beberapa kunci yang boleh kita ambil dalam mengesan pemegang kunci kemenangan akhir zaman. Antara kunci tersebut ialah

1. Membesar dalam lingkungan dakwah
2. Merupakan seorang pemuda ketika kemuncak perjuangan
3. Mendapat tempat yang istimewa di sisi pemimpin
4. Merupakan orang kepercayaan kepimpinan

JADI SIAPAKAH BELIAU?

Berdasarkan hadis ada lelaki yang istimewa di sisi kepimpinan Imam Mahdi iaitu Pemuda Bani Hasyim. Pertama beliau menjadi orang kanan Putera Bani Tamim. Kedua, ketiga-tiga Imam Mahdi, Putera Bani Tamim dan Pemuda Bani Hasyim bergabung untuk mengalahkan As-Sufyani. Pemuda Bani Hasyim inilah yang menyerahkan khilafah kepada Nabi Isa as, satu tugas yang mulia.

Jadi ciri ke 3 dan 4 telah dipenuhi Pemuda Bani Hasyim. Jadi kemungkinan Pemuda Bani Hasyim adalah seorang pemuda dalam lingkunan umur 20-30 tahun. Ini tidak mustahil. Pada tahun 1980 – 1990 adalah tahun kegemilangan dakwah Putera Bani Tamim. Jadi kemungkinan Pemuda Bani Hasyim lahir sekitar tahun tersebut dan membesar dalam lingkungan dakwah. Jadi beliau memenuhi ciri pertama. Kini adalah zaman kemuncak perjuangan jemaah kebenaran dimana Imam Mahdi sudah zahir dari alam wali. Usia beliau ketika ini adalah sekitar 20 hingga 30 tahun sama seperti pemegang kunci kemenangan terdahulu. Kemenangan yang dijanjikan untuk Imam Mahdi sejak lebih seratus tahun dahulu sudah semakin hampir. Daulah yang dijanjikan telah ditangguhkan kerana Pemuda Bani Hasyim ini. Kunci dunia telah diserahkan kepada Putera Bani Tamim sedangkan penguncinya ada ditangan Pemuda Bani Hasyim. Beliau sangat diburu Iblis, Dajjal dan Yahudi. Beliau adalah lelaki yang sangat dimonitor RSA. Beliau adalah manusia paling bahagia di akhir zaman. Kedudukan beliau adalah sangat penting di sisi RSA. Melalui tangan beliau Islam kembali mencapai kegemilangan melalui peranan rahsia yang tidak boleh didedahkan. Peranan ini dapat dikesan melalui hadis-hadis.

Jika anda telah dapat pecahkan kod rahsia hadis anda akan faham.

10 ORANG PALING BERTAQWA DI AKHIR ZAMAN

Ketika Nur Muhammad saw memimpin secara jasad ketika permulaan Islam ada 10 orang paling bertaqwa di zaman tersebut yang dijamin syurga. mereka ialah

1- Saidina Abu Bakar As-Siddiq (ra).
2- Saidina Umar Al-Khattab (ra).
3- Saidna Utsman Bin Al-‘Affan (ra).
4- Saidina Ali Bin Abu Talib (kwj).
5- Saidina Zubair Bin Al-‘Awwam (ra).
6- Saidina Tolhah Bin ‘UbaidiLlah (ra).
7- Saidina Abdul Rahman Bin ‘Auf (ra).
8- Saidina Abu ‘Ubaidah ‘Amir Bin Al-Jarrah (ra).
9- Saidina Sa’ad Bin Abu Waqqas (ra).
10- Saidina Sa’id Bin Zaid (ra).

Di akhir zaman Nur Muhammad saw memimpin sekali lagi namun bukan memimpin dengan jasad sebaliknya memimpin secara roh. Di akhir zaman ada 10 orang paling bertaqwa yang paling terpilih. walaupun belum dinyatakan siapa 10 orang tersebut namun ada klu siapakah mereka. Pada pendapat saya 10 orang tersebut ialah

1- Imam Mahdi (as) sendiri
2 - Putera Bani Tamim (ra)
3 - Al-Hasyimi (ra) - Individu ini masih misteri
4 - Haris Harras (ra) - Individu ini masih misteri
5 - 6 orang wazir Imam Mahdi (ra)

Inilah 10 orang paling terpilih di akhir zaman dan insyaallah mereka dijamin selamat dari fitnah dajjal dan dijamin syurga. dibawah 10 individu ini adalah ikhwan diikuti asoib. Inilah struktur kepimpinan Nur Muhammad saw di akhir zaman.


NUR MUHAMMAD SAW
|
10 Pemimpin utama
|
Ikhwan
|
Asoib

Allah lebih mengetahui akan hakikatnya. sekian


KEMUNCULAN AS-SUFYANI



1. Negara barat memecah belahkan bumi Syam

2. muncul lelaki dari pengikut sayidina Ali kwj (puak syiah) dari yaman.

3. Sebahagian penduduk syam telah melantik as-sufyani menjadi pemimpin mereka. Hanya orang yang dilindungi Allah sahaja tidak menjadikan As-sufyani sebagai pemimpin. Dia berketurunan abu sufyan. Dia berambut perang/ merah kebiruan. tidak pernah beribadah kepada Allah, tidak pernah berkunjung ke Mekah atau Madinah. muncul dari bukit tandus. Ia akan berkuasa di Damsyik wajahnya terdapat bekas luka. Jika melihat sekilas, kelihatan seperti bermata satu. kod namanya Usman bin Anbasah. Muncul pada bulan rejab dan berkuasa selama 9 bulan

4. Penduduk Syam berpecah pada 3 puak iaitu abqa’, ashab dan a’raj

5. Puak abqa’ adalah kelompok yang ideology perjuangannya berasal dari mesir. Panji-panji mereka berwarna hitam dan putih

6. Puak ashab adalak kelompok yang mempunyai ideologi yang bercampur namun satu matlamat perjuangan. Panji-panji mereka bewarna merah dan putih. Kelompok ini akan bersekutu dengan kaum Mudhir

7. Puak a’raj adalah kelompok yang membawa ideology barat. Kelompok ini dipimpin oleh As-Sufyani. Mereka dibantu oleh bani kalb iaitu kabilah arab yang suatu ketika dahulu tinggal di bumi syam.

8. As-sufyani akan mengalahkan kelompok abqa’ diikuti kelompok ashab

9. As-sufyani mengirim 2 pasukan tentera. Satu pasukan ke kufah satu pasukan lagi ke madinah.

10. Tiba di kufah penduduknya dibunuh dan disiksa. Keluarga Rasulullah saw diburu.

11. Dari kufah as-sufyani menuju ke khurasan. Seluruh penduduk khurasan dan timur bangkit menentang as-sufyani.

12. Ketika perang berlanjutan muncul panji hitam dari timur lalu diterima di khurasan. (selanjutnya pada bab dari daulah hingga ke penyerahan panji)

13. Pasukan di madinah menghancurkan kota suci selama 3 hari 3 malam sesudah berhadapan dengan pasukan panji hitam.

14. Ada 3 panji muncul iaitu panji as-sufyani, panji dari yaman dan panji hitam dari timur.

15. Pemerintah dari barat menunggu di bumi arab untuk menghancurkan as-sufyani. Namun as-sufyani hanya dikalahkan oleh panji-panji dari timur

Sai Baba pergi dan akan kembali?

Shri Sathya Sai Baba adalah individu yang dianugerahkan perkara luar biasa seperti menurukan hujan, menghidupkan orang mati, menghentikan masa dan lain lain. Bahkan dia tertuduh sebagai Dajjal yang dijanjikan

sathya sai baba return, saibaba return, puttaparthi sai return, satya sai return, sathya sai baba reborn, puttaparthi sai reborn










Namun kematian Sai Baba pada 24 april adalah peristiwa besar di akhir zaman jika seseorang itu peka.

Antara kejanggalan kisah kematian Sai Baba ialah

Pada 21 April kaum Yahudi di Jerusalem dan Iran serta gereja vatikan berkumpul menyambut perayaan mereka pada hari yang sama. Vatikan menyambut Holy Thursday dan Yahudi menyambut 'Hol H'Moed hari kedua. Saat itu Sai Baba dalam keadaan tenat
  1. Sai Baba mati pada 24 April 2011 tepat pada hari Easter iaitu hari kebangkitan semula Nabi Isa mengikut kepercayaan Kristian.
  2. Sai Baba pernah menyatakan pada pengikutnya bahawa pada masa akan datang dia akan kembali dalam wajah Jesus Christ dengan gelaran Prema Sai Baba
  3. Ada pengikut Sai Baba mengatakan bahawa Sai Baba memberitahu mereka dia akan menjalani kelahiran semula pada Hari Easter.
  4. Para pengikut elit Sai Baba memerintahkan semua pengikutnya menghentikan upacara pooja kematian kerana Sai Baba memberi mesej kepada salah seorang pengikut setianya bahawa dia akan kembali pada 14 Mei 2011.
Prema Sai Baba


Apakah sebenarnya yang berlaku? Benarkah Sai Baba adalah Dajjal yang dijanjikan atau pembantu kanan Dajjal yang menyambut Dajjal dari alam ghaib? Wallahu'alam.





http://www.2012theblog.com/wp-content/uploads/b765f0fad4b053b.jpg


Ikhwan dan Asoib

Ikhwan bermaksud saudara.
Asoib bermaksud fanatik............

Golongan Ikhwan merupakan
saudara yang dirindui
Rasulullah saw dan Ikhwan pula merindui Rasulullah saw.
Penggunaan istilah Ikhwan menunjukkan kedekatan
hubungan dengan baginda saw
.........................................................
Asoib merupakan satu
golongan yang juga dirindui
baginda saw kerana mereka
fanatik terhadap baginda saw
serta Imam mahdi

Jepun juga Yahudi

Islam is rising in the EAST

( Malaysia & Indonesia...

Diantara Ketakutan Barat/Yahudi

kpd Al Mahdi

Umat Islam Perlu Mujaddid Untuk Menghadapi Israel

KUPASAN TENTANG PERKATAAN TUHAN

mesej Tuhan melalui Tsunami

Lesson for future event

Figure utama dalam kebangkitan

Islam di Akhir zaman

Ya Sayidi Ya Rasulullah

As-Sayyid Habib Nuh Al-Habsyi

Rahimahullah 1788M –...

Ya Rasulullah Salamun ‘Alaik

Abraj Al Bait, Menara Jam Terbesar

di Dunia Terbak...

sebuah pengakuan [Al-I'tirof]

versi baru



Perjanjian Dajjal dengan Allah

Surat terbuka buat Yahudi dari Umat Akhir Zaman

Ummu Jah wanita luar biasa?

Dinasti SAUDI Satu Trah (keturunan) Dengan Yahudi ...

Kejahatan Yahudi pada kaabah

The Destruction of Mecca & Medina

Jewish-Vatican plan

Ya rabbibil Mustofa

The Miraculous Birth

Of Muhammad (Peace Be Upon Hi...

Saudi's Destruction Of

The Islamic Heritage

Vandalization of Holy Places

Selamat Tinggal

Qasidah Al-Qahtani Part 7

Qasidah Al-Qahtani Part 6

Qasidah Al-Qahtani Part 5

MAULID AT TAMIMI

Qasidah Al-Qahtani Part 4

Qasidah Al-Qahtani Part 3

Qasidah Al-Qahtani Part 2

Qasidah Al-Qahtani Part 1

Kisah Nabi Muhammad saw

YA RASULULLAH [ulang siar]

alfu salam [seribu salam]

qasidah Ya Toybah

qasidah burdah lengkap

Imej misteri penunggang kuda

dekat Dataran Tahrir

KELEBIHAN MENYAMBUT

MAULIDUR RASUL

Selawat Sami Yusuf

Qasidah Muhammadiyah

Qasidah Burdah ringkas

KENALI NABI MUHAMMAD S.A.W.

SECARA LAHIRIAH

MESIR : MOSSAD mula

menjalankankan operasinya

Hakikat Haikal Sulaiman

Misteri mufti Arab Saudi Buta Mata

Implikasi serantau revolusi Mesir

Cahaya Misteri di Masjidil

Aqsa - Analisis Terbar...

Bentuk Fitnah Dajjal

Cahaya misteri di Masjidil Aqsa

PESANAN BUAT PEJUANG AGAMA



Dialog ‘Aku’ dan ‘Bishop’part 2

krisis Mesir

SIAPAKAH PEMIMPIN JEMAAH

SEKARANG?

“…Ummati…Ummati…Ummati…”

Imamul Mahdi

Antara Abuya dan Habib Ali ada rahsia? [VERSI KEMA...

PARLEMEN ROH

Pembinaan kaabah

Pembinaan Kaabah pada zaman

Abdullah Bin Az-Zubair...

PENJELASAN MENGENAI

KEMUNCULAN IMAM MAHDI

Pesanan Sayidi sebelum ghaib

Di Manakah Bangunan

Masjid Al-Aqsa yang Sebenarnya...



Al Masjidul Aqsa Site Plan

10 sebab kenapa WAHABI

dikatakan sebagai perosak A...

TABUNG TAQWA

Muhammad PBUH letter

to the Vatican Church.

22 sifat buruk bangsa Yahudi

disebut didalam Al-Qu...

Dialog ‘Aku’ dan ‘Bishop’

Menyingkap Misteri 7 Lapisan

Langit dan Keajaiban ...

JANJI TUHAN DALAM

SURAH ISRA' [PART 1]

50 kerosakan sistem demokrasi

Mengapa Israel Gelojoh

YA RASULULLAH

Surat Muhammad SAW Untuk

Gereja Vatican.


Khutbah Idul Adha 1431H

Power Kaabah

Ahlan wa sahlan wa marhaban

YAHUDI MENGHAPUSKAN

MASJIDIL AQSA DARI PEMIKIRAN U...

BERITA YANG MENGEMPARKAN

DARI MEKAH MUKARAMAH

Keretapi Metro Di Arab Saudi

Wahabi Konspirasi Yahudi

Menghancurkan Islam dari ...

Promo

Ujian Keimanan Dalam Peristiwa

Isra’ Mi’raj

Aurangzeb-Kisah Yang Cuba

Dipadamkan Oleh Ahli Sej...

Siapakah Wali-Wali Allah?

Isra’ Mikraj: Rasulullah Ghaib dan Kembali.



Wahabi tali barut Illuminati

Siapa yang boleh mengenali Dajjal?

SELAMAT ULANGTAHUN

Zaman Bertuah

Bencana

Antara Abuya dan Habib Ali ada rahsia?

Kemunculan Imam Mahdi

Pemuda Bani Tamim

Perintis Jalan Imam Mahdi

kuasa sihir vs kuasa keramat

Ciri-ciri Ringkas Ajaran Syiah Rafidah

Persamaan Wahabi dan Khawarij 2

The Wahabi and the Khawari

Kabinet Dajjal laknatullah

Ciri-ciri Ringkas Ajaran Khawarij Wahabi

Tak mahu kehilanganMu lagi

YAHUDI MENGUBAH

SISTEM PEMBELAJARAN AL-QURAN

Mari berkenalan dengan

Musuh Imam Mahdi

KEMBALI KEPANGKUAN MU

Kabinet Imam Mahdi

Kabinet Aulia Allah

Perdóname [Ampunilah aku]



Keistimewaan Bahasa Melayu

Kepentingan Bahasa Sepanyol

Islam di Amerika Latin

Muslim Spain: A Major

Center of Civilization

Dunia Akan Gempar

Islam di Amerika sebelum Colombus

Islam sepanyol dalam kegelapan

Dios [Rafiqul a'la]

Persamaan bahasa Melayu-sepanyol

Porque Tú

Keinginan Menjadi Pembantu

Imam Mahdi

Rahsia surah Al-Waqiah 2

Rahsia surah Al-Waqiah 1



Farok313
EDISI SELAMAT HARI IBU | KISAH IBU YANG MENYAYAT HATI
1 hari yang lalu

Puteri Abuya
Dari dapur sampai ke bulan
3 beberapa hari yang lalu

Kebangkitan 2011 Era Kasih Sayang
Rintihan Guruku : Hari ini telah berlaku peristiwa yang amat “…..”
1 minggu yang lalu

Remaja Timur.com
IMAM BESAR MASJIDIL HARAM MEMBAWA FAHAMAN WAHABBI ! ?
1 minggu yang lalu

nawawidahalan
ABUYA MASIH HIDUP
1 minggu yang lalu

Anjangmuor's Blog
Maqam Abu Saiyidina Hurairah RA
5 beberapa minggu yang lalu

ISLAM:LIGHT FOR THE FUTURE
Rasulullah SAW Insan paling sempurna
2 beberapa blan yang lalu

IKHWAN-update
Selawat NABI
3 beberapa blan yang lalu

. : ABOUTMIRACLE's Weblog : .
Ring Back Tone Religi – Global Ikhwan
1 tahun yang lalu


Indahnya Kedatangan Imamul Mahdi

Indah sekali kedatangan Imamul Mahdi yang ditunggu-tunggukan

Di waktu itu tapak Islam telah sedia dibangunkan oleh Pemuda Bani Tamim dan orang-orangnya

Juga wazir-wazirnya telah siap sedia dan sudah pun bertemu satu sama lainnya

Imamul Mahdi ibarat bulan purnama yang terang-benderang cahayanya

Tujuh wazir-wazirnya ibarat bintang-bintang di langit yang memagari bulan purnama

Kelebihan wazir-wazirnya yang batin adalah faktor hati mereka

Tapi kelebihan yang lahir masing-masing ada keistimewaannya

Syeikh Syamar mempunyai pengikut yang ramai di seluruh Timur Tengah dari puak Badwi

Yang akan memberi taat setia kepada Bani Tamim selepas daulah kemudian kepada Imamul Mahdi Al Muntazar

Syeikh Abdul Nasir pula seorang sekular yang faham ilmu dunia

Tahu berbahasa Peranchis dan tahu ilmu dunia

Doktor Abdul Salam Harras pula pakar ilmu syariat

Berpengalaman mengajar dan faham menyusun sistem pendidikan secara moden

Syeikh Abdul Nasir pula keistimewaannya adalah pakar ekonomi

Seorang tokoh korporat yang kaya dengan perniagaan yang akan membantu ekonomi daulah nanti

Pekerja-pekerjanya pula sangat ramai tenaga mereka bilangannya sekitar 40,000 orang

Syeikh Mahmud Affendi kelebihannya ramai para pengikutnya

Juga seorang yang agak kaya,
tapi kaya harta

Kekayaannya juga boleh
menyumbang untuk kebangkitan
Islam di akhir zaman

Syeikh yang di Iraq kelebihannya adalah ilmu kitab

Dia boleh dikatakan orang yang
sangat alim di zamannya

Dia boleh dijadikan tempat
rujuk di dalam soal nas dan dalil

Pemuda Bani Tamim yang akan menjadi orang kanan Imamul Mahdi dengan takdir Tuhan banyak juga kelebihannya

Dia adalah seorang yang berjuang menegakkan daulah sebagai tapak ummah sedunia

Pengikutnya dan para simpatinya agak ramai seluruh dunia khususnya di Asia

Pengaruhnya diketahui oleh dunia

Kelebihannya yang utama yang dianugerahkan Tuhan kepadanya ialah ilmu ilham atau ilmu minda

Ilmu mindanyalah yang akan diamalkan di seluruh dunia di masa Imamul Mahdi memerintah dunia

Di samping itu kerana dia wazir yang berjuang Tuhan beri kepadanya ilmu strategi

Setengah strateginya payah hendak dikesan oleh musuh-musuhnya

Kerana itulah di dalam dia kena tahan pun perjuangannya masih berjalan

Begitulah kurniaan Tuhan yang diberi kepadanya

Di sini kita lihat wazir-wazirnya mempunyai berbagai-bagai kepakaran yang berlainan

Gabungan kepakaran itulah nanti akan membangun dunia Islam kali kedua

Begitulah ilmu yang diberi Tuhan kepada saya untuk perhatian kita semuanya

BERSIHKAN DAN BEBASKAN KAABAH

Di waktu ini

kita bukan membaca sejarah

tetapi kita sedang melakar sejarah

membersih dan membebaskan kaabah

Persiapan menyambut orang-orang Tuhan

dengan membersihkan kaabah

dari Yahudi dan Nasrani

yang bertopengkan 'Wahabi'

Di waktu ini

Baitul Haram yakni Kaabah

kelihatan seperti 'terbiar'

Rumah Allah dicemari lahir dan batin

Tidak ada disiplin

di hadapan Rumah Allah manusia berebut-rebut

sepatutnya Baitul Haram,

org kafir tidak boleh masuk

Di waktu ini tidak ada kawalan ketat

di sempadan 'tanah halal' utk ke 'tanah haram'

tidak ada orang yang di tugaskan

melihat orang yang keluar masuk

Sepatutnya 'gate' untuk

masuk ke tanah haram

kena ada pagar besar

kena scan macam di imegresen

di sinilah liciknya Yahudi

membuat umat Islam

tidak memandang besar

perkara yang patut di beri keutamaan

Perkara kedua utk kita fikirkan

tentang 'tawaf khudum yakni tawaf selamat datang

di waktu ini siapakah yang akan memastikan

tawaf khudum ini di lakukan???

Juga di waktu ini mengelilingi kaabah bersesak-sesak

lelaki perempuan tiada dapat dipisah

tiadakah sistem yang boleh menjadikan

keadaan bertamu ke rumah Allah lebih tertib???

Siapakah yang patut merubah ini semua???

sedangkan masuk ke istana raja dunia penuh protokol

inikan pula bertamu yakni masuk ke istana Rumah Allah

siapakah pernah terfikirkan situasi ini???

Yahudi memang sengaja merancang agar kaabah

menjadi sedemikian rupa, pentadbirannya

tidak menitik beratkan hal2 disiplin

sedangkan syariat Allah amat bertertib

Yang di utamakan adalah

membina hotel-hotel mewah disekeliling kaabah

serta pusat2 membeli belah yang canggih

agar umat Islam semakin lalai dan alpa

"Haji Dunia" dan "Haji Allah & Rasul"

perlu ada panduan terkini untuk menunaikan rukun Islam ke-5

Yahudi telah ketakutan

ada segelintir umat telah bongkarkan rahsia mereka

Bersihkan kaabah dan bebaskan kaabah

dari cengkaman Wahabi dan Yahudi

kembalikan kaabah kepada Allah dan Rasul

agar semua umat Islam kembali kepada Tuhannya.


No comments: