Thursday, June 2, 2011

Hakikat Cinta : Realiti Hari Ini

Lagu,muzik,video,lirik,irama : Mudah menyentuh hati manusia. Menghiburkan. Membuat kita lalai atau membuat kita semakin dekat dengan Allah.

Lagu-lagu cinta Hari ini : Secara tak langsung sebagai satu alat untuk membawa manusia ke arah kesesatan kepada Hakikat Cinta yang sebenarnya kepada Allah.

Apabila mendengar lagu-lagu ini secara berulang-ulang secara halus tanpa disedari kita mengundang bahaya pada Raja di dalam diri kita iaitu HATI. Pancaiindera kita seperti mata (melihat),telinga (mendengar),hati,nafsu,akal fikiran,rasa sedih,rasa marah,rasa gembira.

Pendedahan semua ini berlaku pada manusia bermula dari dalam kandungan ibunya.

Syaitan dan Dajal bergabung dengan manusia yang sesat telah menggunakan secara besar-besaran semua ini dalam era Teknologi ini sebagai alat untuk menyesatkan manusia tanpa disedari. Inilah sihir di zaman moden yang mereka gunakan secara meluas kepada semua manusia secara halus.Kesannya, ramai manusia jadi syirik (Menyekutukan Allah)

Dalam ledakan terhebat sihir ini berleluasa seluruh dunia, Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani pada manusia juga memberi taufik dan hidayah pada manusia yang terpilih untuk pada setiap zaman untuk meneydarkan manusia yang terlalai.

Semoga dengan contoh-contoh video lagu di bawah ini membuka pintu hati semua untuk kembali hatinya kepada Tuhan Yang Maha Esa.




Munajatku penuh syahdu,Merindui magfirahMu, Mardhiah-Mu dalam restu,Harapan tulusnya hatiku,Kurindukan Pimpinan MUKeagongan MU dalam doa ku,Kebesaran pada Qudrat Mu, ia membina Rohani ku,Ujian kepahitan, didalam perjuangan, Padanya ada kemanisan, Ketenangan dan kebahagiaan, Bayangan syurga Idaman, Munajat ku dalam syahdu



yy


Langkah Tercipta



Hakikat Bahagia

No comments: