Tuesday, May 17, 2011

The final chapter of world history : 'Invisible and WILL BACK TO THE WORLD'

Translation / ترجمة

FrancaisDeutschEspanolItalianoPortugeseJapaneseKoreanChineseArabicRussianEnglish

Mohammad Sobree Al-Qahtani

IBU SEGALA PERANCANGAN VATICAN

PERHATIAN
SESIAPA YANG MEMPUNYAI HEART ILLNESS DILARANG MEMBACA ARTIKEL INI

ARTIKEL INI AKAN MEMBUKA SATU RAHSIA BESAR YANG SUDAH LEBIH 1400 TAHUN TERSIMPAN RAPI MENUNGGU WAKTU DIBUKA

Satu rahsia yang berat disampaikan sekalipun oleh para wali kepada orang awam.Satu berita besar yang sengaja dirahsiakan sendiri oleh pemiliknya. Hanya orang tertentu yang tahu rahsia ini.

Rahsia yang disengajakan selama 1400 tahun sebagai pelan pemusnahan Yahudi. Bahkan Yahudi telah mendapat tahu rahsia ini secara diam-diam. Rahsia ini menjadi ibu bagi segala perancangan Vatican selama lebih seribu tahun. Rahsia yang membuatkan Yahudi beria-ia memusnahkan Islam dan dunia.


Tarik nafas dalam-dalam, buka hati, buka minda. lapangkan dada, lapangkan minda.

Bila dibuka rahsia ini pasti saya akan dituduh dengan tuduhan sesat yang besar. Moga dijauhkan dari perkara yang demikian. Tapi inilah masa rahsia perlu dibuka. Rahsia yang membuatkan Yahudi bugkam. Rahsia yang akan menyentap hati dan perasaan umat Islam dengan sentapan yang hebat. Rahsia yang tak pernah terjangkau dek akal logik kita. Sudah lama tuan punya rahsia merahsiakan hal ini.

Rahsia ini bukan berita yang menakutkan sebaliknya berita gembira. Rahsia yang paling berat disampaikan dari segala rahsia yang dibuka. walaupun ianya berita gembira namun amat berat menyampaikannya.

DENGAN INI SAYA MEMOHON TUAN PUNYA RAHSIA AGAR MENGIZINKAN RAHSIA DIDEDAHKAN SUPAYA SEMUA ORANG ISLAM FAHAM BAHAWA MEREKA TIDAK PERNAH DITINGGALKAN. DIPERSEMBAHKAN TAJUK IBU SEGALA SEGALA PERANCANGAN VATICAN

'RASULULLAH SAW GHAIB DAN AKAN KEMBALI KE DUNIA'

Terkejut. Mungkin anda tertanya-tanya kenapa tajuknya sedemikian. DI sini dibukakan rahsianya.

Dengan izin baginda Rasulullah saw, Sayidi dan Abuya saya akan mendedahkan satu rahsia besar bahawa 1400 tahun dahulu, baginda Rasulullah saw yang selama ini kita katakan wafat sebenarnya tidak wafat. Baginda saw hanya ghaib yakni roh baginda memimpin umat sedangkan jasad baginda disimpan di Madinah sehingga hari yang ditentukan Allah untuk baginda kembali zahir secara jasad dan roh.

Apa bukti Rasulullah saw akan kembali?

Perhatikan baik-baik dialog "aku" dan Bishop yang pernah dipaparkan dalam blog ini

(di suatu sudut dinding rumah jiran ada sebuah bendera yang menarik perhatian aku..kalAu mngikut firasat aku berdasarkan status jiran..sudah pastiya simbol salib atau patung jesus yang menghiasi bendera….tapi bendera tu ada topi paus dan 2 kunci bersilang…)

Aku; pak cik…kenapa kunci begitu penting dekat bendera tu…apa ada dengan benda bodoh seperti kunci ni….apasal tak letak salib jer macam biasakan?..

Bishop ; yang itu ye…….. ITU BENDERA VATICAN..ITU KUNCI DUNIA
SEBELUM NABI MUHAMAD DIAMBIL TUHANNYA,DI SUATU PEMBARINGAN….DIA SDG DIUJI DGN SUATU YG AMAT BERAT,TUHANNYA MEMBERI PILIHAN SAMA ADA KEMBALI DISISINYA ATAU DIBERI “KUNCI DUNIA” SERTA HIDUP SEHINGGA SAAT KEROSAKAN UMAT AKHIR ZAMAN..
ALANGKAH BAGUSNYA JIKA NABI MUHAMAD AMBIL “KUNCI DUNIA” ITU…DAN KAMI TIDAK PERLU LAKUKAN APA2 PUN KERANA IA PASTI TERTANGGUNG DI BAHU NABI MUHAMAD,TAPI NABI MUHAMAD PANTAS MENGHIDU KALAU IA MENYEBABKAN UMATNYA MENDAPAT KECELAKAAN.
KAMI RAMPAS “KUNCI DUNIA” ITU DAN MEMBUATKAN GIGINYA MENGIKUT KESUKAAN KAMI SUPAYA APABILA NABI MUHAMAD KEMBALI NANTI,KAMI DAPAT BERKATA…….
“HAI NABI MUHAMAD INIKAH KUNCI DUNIA YANG TUHAN KAMU MAKSUDKAN,IA TELAH MENDATANGKAN KECELAKAAN KEPADA MEREKA”.SELEPAS ITU MEREKA SEMUA MENIGGALKAN NABI MUHAMAD DAN DATANG KEPADA KAMI…
LALU BAGAIMANAKAH NABI MUHAMAD DAPAT MENUDING JARI KE ARAH KAMI?…
TELAH KAMI SEMATKAN KUNCI DUNIA ITU PADA BENDERA KAMI….AKAN KAMI HADIAHKAN KEPADA NABI MUHAMAD NANTI

dalam dialog "aku" dan bishop part 2

Bishop : KAMU SENDIRI YG SEPATUTNYA BERTANYA KEPADA MUHAMAD..SAYA TIDAK PASTI SAMA ADA MUHAMAD SENGAJA ATAU TELAH TERLANJUR MELAKUKAN KESILAPAN YG TERSANGATLAH BESAR YG TIDAK MUNGIN BOLEH DIPERBETULKAN SEMULA…

Aku : apa yg pak cik ckp kn ni…jangan nak merepek!apa yg nabi s.a.w sengaja atau x sengaja ni?apa yg x boleh diperbetulkan semula?.

Bishop: UMPAMANYA JIKA IA HENDAK DIUBAH,MAKA MUHAMAD YG DAHULU,HARUS HIDUP SEMULA…TETAPI INI TIDAK AKAN BERLAKU,YA…MUNGKIN MUHAMAD TELAH MELAKUKAN KESILAPAN YG TIDAK BOLEH DITEBUS,KESILAPAN YANG MEMBUKA RUANG KEPADA SESIAPA SAHAJA YG MEMUSUHI TUHANNYA

Aku : pak cik jgn nk merepek lg..nabi muhamad s.a.w jauh sekali dari melakukan perbuatan dosa apatah lagi kesilapan…islam sendiri membezakan yg mana silap dan yg mana dosa.jika nabi muhamad s.a.w pernah melakukan kesilapan dlm kehidupanya sekalipun, ia adalah sangat kecil dan tidak sampai dkira sebagai dosa…

Bishop: YA….ITU SAYA TAHU,MEMANG MUHAMAD DIPELIHARA DARI DOSA,..PADA MULANYA MUHAMAD HANYA INGIN IA DIKETAHUI OLEH KAWAN-KAWANNYA SAHAJA,TETAPI MUSUH-MUSUH MUHAMAD TELAH MENCURI DENGAR SESUATU RAHSIA…
HANYA SELEPAS MUHAMAD DI AMBIL TUHANNYA DAN SELEPAS AJARAN MUHAMAD MENGUASAI PADANG PASIR BARULAH MEREKA DATANG MENEMUI PENYEMBAH2 ISA DI BUMI DINGIN KERANA PENYEMBAH2 ISA ADALAH HARAPAN TERAKHIR MEREKA UNTUK MENGHANCURKAN AJARAN MUHAMAD SELAMA-LAMANYA…

Aku : apa rahsia yg begitu besar yg membawa musuh2 islam ke eropah,kalau pak cik cakap para sahabat nabi dah dibunuh,maksudnya adakah pemimpin islam seperti saidina abu bakar r.a,umar r.a,uthman r.a dan ali r.a tahu perkara ini…ataupun sahabat yg memimpin selepas mereka…

Bishop : ITU KAMI TIDAK PASTI SAMA ADA 4 ORANG KAWAN MUHAMAD ITU TAHU ATAU TIDAK,TETAPI MUSUH2 MUHAMAD HANYA MENINGGALKAN PADANG PASIR SEJAK MEREKA BEREMPAT ITU DIBUNUH…DAN RAHSIA BESAR ITU ADALAH “JARI TELUNJUK MUHAMAD”….

Aku : JARI TELUNJUK MUHAMAD??????……macam pelik bunyinya sebab sy x pernah dengar pun, klu ia rahsia sekalipun kenapa pak cik panggil ia dengan nama yg sebegitu??

Bishop: BUKAN KAMI SESUKA HATI MEMBERI NAMA SEBEGITU,KERANA MANUSIA YG MEMBERI NAMA “JARI TELUNJUK MUHAMAD” ADALAH PAUS ZACHARIAS…
SAYA HANYA DIBERITAHU OLEH PAUS BENEDICT XVI BAHAWA “JARI TELUNJUK MUHAMAD” ADALAH IBU BAGI SEMUA PERANCANGAN VATICAN SEJAK 1300 TAHUN DAHULU…


Mari lihat apa yang terkandung dalam surat nabi akhir zaman untuk gereja vatican

Teknologi maya bikinan mu dikira cukup mampu untuk kekal di bumi dan apalah Tuhan Muhammad boleh buat lagi selepas ini? Lalu kau pun berkatalah dengan penuh sombong dan takabur “ selamat datang Muhammad akan kami hadiahkan bendera Vatican sebagai simbul bumi yang celaka, yang sedang dibawah tapak kaki kami dan kami adalah orang-orang yang terlalu ingin melihat Muhammad mengislamkannya semula”.

dalam bahagian yang lain

Akulah Muhammad pertama yang merancang ini semua kepada kedua-dua Muhammad itu. Kau tahukan yang aku adalah Muhammad ialah Nur Muhammad yang tidak mungkin padam oleh seribu satu kegelapan yang kau ciptakan sekalipun oleh kewafatan ku. Aku sebenarnya sedang hidup dan aktif memimpin kepada Umatku, bahkan akulah yang sedang menulis surat buat mu ini wahai musuh Allah. Hatta usaha-usaha jahat kamu untuk mencuri jasadku untuk dihinakan itupun gagal adalah kerana faktur aku sebenarnya tidak pun mati seperti yang kamu katakan. Kamu tipu orang Islam konon Muhammad sudah wafat dan apa hubungan lagi, walhal kamulah orang yang sangat-sangat menunggu ketibaan ku ke bumi sekali lagi.

dalam bahagian yang lain



Dia melakukan kepada tiga orang yang kau sangka telah mati dibunuh oleh kamu sebenarnya tidak mati. Mereka datang ke kampong ku, tinggal dengan ku, dengan jasad-jasadnya sekali. Macamlah aku pernah ke Sidratul Muntaha dengan jasad-jasad ku sekali bertemu Tuhanku. Semasa hayatku itu, mereka bertiga ialah lelaki-lelaki ditugaskan untuk membuatkan Yahudi tiada lagi di bumi ini.
i) Saiyyidina Syuib bin Soleh (Putra Bani Tamim)
ii) Saiyyidina Muhammad bin Abdullah (Imamul Mahdi)
iii) Saiyyidina Is a AS (anak Ibu Maryam RA).

Mungkin bukti yang dibentangkan kurang menyakinkan. di sini saya selitkan petikan satu artikel dari pihak Ikhwan semasa abuya ghaib dahulu bertajuk ABUYA SYEIKH IMAM ASHA'ARI[ASZ] MENZIARAHI PAK YA(Salah seorang orang penting dalam PEKIDA)

Atas sebab itu Abuya telah menziarahi Pak Ya. Untuk membuktikan yang Abuya sebenarnya belum mati tetapi hanya ghaib untuk pergi sebentar ke alam ghaib dan akan muncul semula secara rasmi bila saat FUTUH MEKAH atau DAULAH ISLAMIAH benar-benar di kemuncak untuk berlaku nanti. Keghaiban Abuya untuk tujuan megeluarkan POWER KA'ABAH dan membersihkannya. Juga untuk mengumpulkan dan menggabungkan kekuatan ROHANIAH dari 3 pemimpin rohaniah iaitu Rasulullah, Imam Mahdi dan Abuya sendiri. Bila kekuatan ini sudah cukup mantap melalui KARAMAH PUTRA BANI TAMIM DAN IMAM MAHDI maka NUR MUHAMMAD pun dapat dipindahkan ke alam zahir dari alam ghaib. Maka pada saat itu bermulalah DAULAH ISLAMIAH di MALAYSIA.

Besar dan berat rahsia ini namun ramai menyangka 1400 tahun dahulu Rasulullah saw memang telah wafat. Namun kerana kita membaca kisah secara zahirnya sahaja. kita tidak menyaksikan saat-saat penting itu.

Dengan bantuan ilham saya diberi faham begini.

Pada Isnin 12 RabiulAwal tahun 10 H. Rasulullah saw yang sakit akibat kesan racun yang diberi Yahudi telah melakukan persiapan terakhir. Sesudah melakukan perjanjian rahsia bersama-sama para sahabat akan apa yang baginda lakukan selepas hari itu maka detik-detik yang dinantikan tiba. Malaikat maut datang untuk mencabut nyawa baginda namun bukan kerana ajal baginda telah tiba tetapi kerana baginda ingin tahu bagaimana rasa sakitnya sakaratul maut dan supaya para sahabat yang utama dapat melihat sendiri kewafatan baginda kerana mereka semua akan wafat lebih dahulu dari nabi mereka. setelah baginda merasakan beratnya sakaratul maut baginda memohon agar baginda sahaja yang menanggung semua sakit sakaratul maut umat baginda. Akhirnya roh nabi terpisah dari jasad untuk meneruskan perjuangan baginda dengan cara ghaib. sahabat-sahabat berasa sedih nabi mereka tiada lagi disisi mereka. Saidina Umar ra terlalu sedih hingga hampir-hampir mendedahkan rahsia yang digenggamnya namun Saidina Abu Bakar ra cepat-cepat menyedarkan Saidina umar akan janji mereka. Saidina Abu Bakar melakukan pengumuman rasmi bahawa nabi sudah wafat. Jasad baginda diuruskan dan dimakamkan di kamar Siti Aisyah ra. Sahabat-sahabat yang utama sedar bahawa nabi mereka tidak wafat namun ghaib untuk menjalankan misi besar di masa hadapan. bagi menghilangkan kerinduan, para sahabat menziarahi makam baginda. jika ada kesusahan mereka akan menyeru nama nabi mereka. Pengganti nabi dilantik yakni pemimpin umat Islam atas petunjuk Rasulullah saw. Namun sesudah kewafatan Sayidina Ali kwj, umat islam yang hidup hanyalah mereka yang tidak mengetahui bahawa nabi mereka masih hidup dan memimpin mereka di Alam lain. ketika itu mereka mula melantik pemimpin yang salah. huru-hara pun berleluasa. setiap 100 tahun baginda saw menghantar utusan yang dipanggil mujaddid untuk membaiki agama baginda.



OK mari pecahkan kod rahsia.

ada dua nabi agama samawi yang disambut hari lahirnya.yakni

1. Nabi isa as
2. Nabi muhammad saw


kita tahu hari kelahiran disambut buat orang yang masih hidup
kita tahu nabi isa as masih hidup dan akan kembali


jadi kenapa nabi muhammad saw disambut hari lahirnya?


Nabi musa as sendiri tidak disambut hari lahirnya oleh orang Yahudi. bahkan Nabi Sulaiman as dan Nabi Daud as yang dibanggakan Yahudi juga tidak disambut hari lahirnya.


ini kerana baginda sedang hidup memimpin umat di alam ghaib dan bila tiba masanya nanti baginda saw akan kembali ke dunia. Islam masih utuh kerana baginda masih hidup dimana rohnya berperanan sedang jasadnya tersimpan rapi di Madinah hingga suatu masa dimana baginda akan bangkit kembali.


ada satu kejanggalan, para sahabat telah melihat baginda menghadapi sakaratul maut dan malikat maut sendiri mencabut roh baginda. Sebenarnya pada hari kejadian baginda ingin tahu bagaimana sakit sakaratul maut. ketika baginda merasakan sakitnya sakaratul maut baginda sedar akan kesakitan yang bakal menimpa umatnya lantas baginda berdoa "Ya Allah timpakan semua sakit sakaratul maut padaku jangan pada umatku!" sebenarnya baginda merintih begini, "Wahai Tuhan baru ku sedar sakaratul maut itu amat sakit. kalau begitu biarlah semua kesakitan sakaratul maut umatku itu ku tanggung ketika hari kewafatanku kelak"


Bolehkah orang yang sudah menghadapi sakaratul maut itu hidup kembali? Jawapannya boleh.


Nabi Idris as telah dicabut nyawanya atas permintaan baginda as sendiri dan setelah itu dihidupkan kembali dan kekal hidup hingga sekarang dan wafat bila menjelang kiamat kelak.


Antara mukjizat nabi Isa as ialah menghidupkan orang yang sudah mati. Banyak nas-nas Al-Quran dan Hadis menceritakan bahawa Allah maha berkuasa menghidupkan yang telah mati bahkan ia diberi penekanan dalam Al-Quran.


ada beza maut dengan ajal. maut ialah kematian yang dihadapi seseorang. Ajal adalah had umur kita di dunia ini. Orang yg mengalami maut tak semestinya kerana sampai ajal. Orang yang sampai ajalnya mestilah akan mengalami maut.ada sesetengah orang mati berkali-kali sebelum ajal. tapi kebanyakkan orang akan mati bila datang ajal. sebab itu ada pepatah berpantang maut sebelum ajal.


namun ada penganut agama menyambut hari lahir pemimpin agama mereka. Buddha. penganut Buddha menyambut hari lahir Siddaharta Gautama. menurut kajian terkini beliau merupakan seorang Nabi.


dari lima nabi yang hidup iaitu Nabi Idris, Nabi Khidir, Nabi Ilyas, Nabi Isa dan Nabi Muhammad saw. Riwayat hidup Nabi Khidir as dan Nabi Ilyas as lebih menyerupai riwayat hidup Siddaharta Gautama. Nabi Ilyas as di sini mungkin bukan Nabi Ilyas bani Israel. Ada riwayat yang menyatakan bahawa kedua nabi ini adalah Putera raja yang meninggalkan kehidupan diraja sama seperti riwayat hidup Siddaharta Gautama. Mungkin Siddaharta Gautama adalah Nabi Khidir as atau Nabi Ilyas as.


Kesimpulannya Nabi kita Muhammad saw belum wafat dan hanya ghaib sahaja dan berperanan secara roh. Baginda hanya berhubung dengan para wali dan baginda pasti kembali untuk bersama-sama umat zaman ini berhadapan dengan Dajjal laknatullah. Baginda akan memimpin kita pada zaman keemasan. Setelah itu baginda akan wafat dan Imam Mahdi akan menjadi khalifah seterusnya Nabi Isa as.


Merudumnya iman, Al-quran tinggal tulisan dan seterusnya Al-Quran diangkat kembali, semua orang beriman dimatikan oleh satu hembusan angin meninggalkan orang-orang kafir kekal hidup, Lenyapnya Islam adalah kesan kewafatan baginda yakni baginda meninggalkan dunia menuju alam barzakh. sesudah wafat Nabi Isa manusia tiada pemimpin lagi. Dunia menuju ke zaman jahiliah mega sebelum dunia dikiamatkan.

Wallahua'lam. Moga-moga apa yang disampaikan ini adalah dengan izin pemilik rahsia besar ini yakni Nabi Muhammad saw. selawat dan salam Allah buat baginda selamanya. Moga-moga Allah dan Rasul tidak murka dengan apa yang ditulis.


sekian ampun maaf.

Dicatat oleh Mohammad Sobree Al-Qahtani

3 comments:

Anonymous said...

Kepala Hotak Luu..Mana Hadis Tuk Buktikan Kata2 Lu?Memang Sesat Lu & Tok Guru Lu..Gi Mampus la Lu..Fuck Off...

Anonymous said...

Kepala Hotak Luu..Mana Hadis Tuk Buktikan Kata2 Lu?Memang Sesat Lu & Tok Guru Lu..Gi Mampus la Lu..Fuck Off...

September 23, 2011 1:43 AM

Anonymous said...
Kepala Hotak Luu..Mana Hadis Tuk Buktikan Kata2 Lu?Memang Sesat Lu & Tok Guru Lu..Gi Mampus la Lu..Fuck Off...

September 23, 2011 1:44 AM

Anonymous said...

Kepala Hotak Luu..Mana Hadis Tuk Buktikan Kata2 Lu?Memang Sesat Lu & Tok Guru Lu..Gi Mampus la Lu..Fuck Off...

September 23, 2011 1:43 AM

Anonymous said...
Kepala Hotak Luu..Mana Hadis Tuk Buktikan Kata2 Lu?Memang Sesat Lu & Tok Guru Lu..Gi Mampus la Lu..Fuck Off...

September 23, 2011 1:44 AM