Thursday, April 4, 2019

Kejayaan Besar Kerajaan Roh



Bermula tahun 2010 lagi Pemerintahan Kerajaan Roh telah memberi bayangan pelbagai peristiwa yang akan berlaku yang memberi tamparan hebat pada pihak Yahudi yang selama ini telah banyak melakukan kerosakan di mukabumi ini.   

Berikut di siarkan semula satu surat yang di tulis pada tahun 2010 yang bertajuk "Letter To Vatican"

Surat Untuk Vatican

Aku telah berhubung dengan Nabiku akhir zaman, Muhammad SAW dengan hatiku lalu terjadilah surat ini. Dari Muhammad SAW Nabi Akhir Zaman untuk Vatican sebagai hadiah istimewa untuk Umat-umatku yang sedang menganut Agama Allah dan RasulNya yaitu Islam.Wahai orang-orang Yahudi dan Kristian, Tuhan kita Allah SWT, Tuan punya matahari yang kita amat perlukannya itu, telah pernah meminta kamu ciptalah matahari lain atau jika kamu tidak mampu cukuplah kamu menukarkan arah perjalanannya dari Barat ke Timur. Kerana Allah lah yang menerbitkannya di timur dan menurunkannya ke barat. Tapi nampaknya yang itu pun kamu belum pernah mampu. Jadi apakah cukup bijak bagi kamu untuk menentang Allah dan pesuruhNya.


Yahudi yang hidup sezaman denganku sangat terkejut dan marahkan Allah kerana melantikku orang Arab yang yatim dan ummi iaitu yang tidak boleh membaca dan menulis menjadi Nabi penutup. Sungguh tidak disangka bahawa mereka sanggup bersengkokol dengan Iblis untuk menentang Allah dan diriku. Lebih-lebih lagi bila didapati dengan Islam, Allah buatkan bumi dan isinya menyerah diri untuk diperintah dan dinaungi, manakala Yahudi hanya jadi orang buangan, dendamkan itulah wahai Yahudi dan Nasrani, datuk nenek kamu telah bersumpah untuk keturunan Yahudi dan Nasrani akan dijadikan musuh-musuh ketat kepada Allah, Rasul, Islam dan umat-umatnya. Celaka mereka, nescaya akan kami hantar semuanya ke Neraka.
Itulah sumpahnya, lalu dihasut ke dalam hidup anak-anak mereka perasaan dendam yang sama. Seterusnya kepada cucu-cucu, kemudian kepada cicit-cicit sehinggalah semangat dendam ini berjaya dimasukkan kedalam jiwa, otak dan sel-sel darah dan daging keseluruh keturanan mereka hinggalah kehari ini.


Oh Tuhan, Begitu dahsyatnya hasad dengki dan dendam yang terjadi kepada musuh-musuh Mu ini terhadap Mu Tuhan. Sedangkan Kau lah Tuhan adalah Zat yang membekalkan oksigen, kesihatan dan wang kepada mereka untuk sampai punah ranahlah bumi dan hancurkan Islam agama Mu. Ya Allah, Sungguhlah Kau Tuhan yang Maha Sanggup terhadap penghinaan yang amat dahsyat ini dilakukan untuk Mu oleh hamba-hamba ciptaan Mu.
Sila klik untuk kandungan selanjutnya ....

Saksikan peristiwa besar pada abad 20 bagaimana dahsyatnya Yahudi lakukan demi  menjayakan rancangan jahat mereka.



No comments: