Thursday, April 25, 2019

#M4 - Tun M Dalam Jadual Tuhan - Jalan Pulang


From April 25-27 Beijing will host a second international forum on the Belt and Road Initiative and it won’t be a small deal.

The four weeks preceding this event have seen an incredible surge of nations and institutions joining the BRI framework beginning with Italy’s Memorandum of Understanding as the first G7 nation in March, followed soon thereafter by Luxembourg and Switzerland. Weeks later, China won another victory by consolidating billions in infrastructure deals with the 16+1 Central and Eastern European Nations who have signed onto the BRI. 
This particular forum was especially important as it saw Greece join the alliance changing the name to the 17+1 group. Greece’s official participation in this bloc extended the group beyond its nominal “central and eastern” geographical limits and the importance of Greece- whose Port of Piraeus and emerging rail infrastructure funded by China provide a key bridge in the Maritime New Silk Road to Europe.



Mereka menemui SHAMBHALA tetapi bukan SHANGRI-LA.Bangsa misteri telah membawa 'Shangri-la' mereka pergi bersama-sama.Yang tinggal hanyalah tapak kaki yeti yang bertaburan di permukaan salju putih.Di India mereka menemui Lucifer dalam bentuk yang lain, 'Om' yang disembah oleh para penganut penyembah berhala.

Di sinilah bermula ajaran New Age dan Theosofi.

Maka Hitler pun menjadi penganut New Age yang pertama.Betapa Iblis yang dipuja di India adalah sama dengan Iblis para Kabbalis dan Kultus The Black Sun.HITLER TIDAK BERJAYA MENCARI BANGSA YANG HILANG.Tidak lama selepas itu empayar Hitler mula hancur dan Hitler dikatakan membunuh diri (atau dibunuh?).

Realiti Hari Ini : 


UMAT ISLAM ada agenda tersendiri yang telah dijadualkan oleh Allah SWT. Jadual dari yang Maha Mengetahui dan Maha Sempurna. Namun, agenda dan jadual Allah SWT ini dipinggirkan. 

Sebaliknya umat Islam membuat jadual sendiri atau mengikut jadual ciptaan Barat. Ini sangat bercanggah dengan sikap Rasulullah SAW Ketika itu.Rom dan Farsi merupakan dua empayar besar. Rasulullah tidak mengikut mereka tetapi mengikut agenda dan jadual Allah SWT. Sejarah juga membuktikan para mujaddid adalah mereka yang mengikut jadual Allah SWT.

Ketepatan menurut kehendak Allah SWT dan Rasul-Nya itulah faktor paling utama kemenangan dan kejayaan bakal diberikan oleh Allah. Ini kerana ia merupakan janji Allah SWT kepada manusia di sepanjang zaman serta ada jaminan kemenangan, kejayaan dan keberhasilan umat Islam dunia dan Akhirat.





Bangunlah Anak Si Bangunan

No comments: