Saturday, April 20, 2019

#M5 - Pertemuan Penuh Keajaiban "Nisfu Sha'ban" 14.8.1440 (Code 1435)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani .


Kisah penuh keajaiban berlaku bagaimana ibu saya telah bermimpi berhubung diri saya yang diberi rezeki yang tak terhitung sertaser di nampak dalam mimpinya selain harta kekayaan, ada juga .....



Alhamdulillah ... Pada 14.8.1440 (Nisfu Sya'ban) dapat kenal YM Tengku Alam Nara Di Raja.      Perkenalan terjalim melalui laman sosial FB.

Sudah sekian lama nantikan pertemuan ini.   Pesanan dari guru bahawa suattu iu masa nanti akan bertemu dengan seorang yang akan berperanan sangat penting dalam Era Kebangkitan dari Timur Mengikut Jadual Allah.


Pertemuan di bulan sya'ban ini ,

Syaaban. ... 72.

#M4. -    Peristiwa besar Bulan Syaaban
 Ismur Allah- AL-MUAKHKHIR (The Delayer)
Ismur Rasool - Makin ( The Firm)
Surah Al-Jinn

"Tuhanlah sahaja yang mengetahui segala yang ghaib, maka Ia tidak memberitahu perkara ghaib yang diketahuiNya itu kepada sesiapapun, -
"Melainkan kepada mana-mana Rasul yang di redaiNya (untuk mengetahui sebahagian dari perkara ghaib yang berkaitan dengan tugasnya; apabila Tuhan hendak melakukan yang demikian) maka Ia mengadakan di hadapan dan di belakang Rasul itu malaikat-malaikat yang menjaga dan mengawasnya (sehingga perkara ghaib itu selamat sampai kepada yang berkenaan).

(Al-Jinn 72: 26-27)


YM begitu besar sekali peranannya untuk negara Malaysia antaranya:

Rahsia Kekayaan Nusantara ,

"Kumpulan yang kedua pula ialah kumpulan yang lebih rendah diri, tidak dikenali ramai. Mereka ialah kumpulan Pemilik Perbendaharaan Di Raja.


Baju di hadiahkan oleh 
"RADEN SOERYO HADIKUSUMA" 
iaitu Jeneral kepada  Presiden Soekarno.  
Nama Baju ini, "BAJU DARI ISTANA GUNUNG"

Kumpulan inilah yang sebenarnya memiliki pengaruh kewangan didunia ini, atas pemilikkan dan pegangan ke atas aset peribadi. “Perbendaharaan Di Raja” ini adalah hasil dari bekas kerajaan yang wujud lebih 1,500 tahun yang lalu. Sebagai contoh ialah kerajaan Empayar Sriwidjaya (Kurun 7 sehingga 13 bertapak di Palembang, Sumatra, dan pada kurun ke 11 iaitu Empayar Majapahti yang bertapak di Jawa Barat dan kemudiannya berkembang sehingga ke seluruh Asia Tenggara)."


No comments: