Wednesday, May 11, 2011

The final chapter of world history: Obama collapse of the Kaabah?

Translation / ترجمة

FrancaisDeutschEspanolItalianoPortugeseJapaneseKoreanChineseArabicRussianEnglish




Hadis-hadis nabi saw ada menebutkan tentang kaabah akan diroboh pada akhir zaman. Nabi saw ada menyebut ciri-ciri sang peroboh kaabah di akhir zaman.

ciri-ciri tersebut ialah:

  1. Lelaki berkulit hitam
  2. Berasal dan Berbangsa Habsyah
  3. Mempunyai tentera yg berkekuatan besar
  4. Mempunyai kaki yg kurus
  5. Mempunyai kepala yg kecil dan bertelinga besar
  6. Kelihatan agak botak
  7. Dia membuatkan nabi berasa seperti lebih hitam daripadanya
  8. Gelarannya adalah Dzuswaqatain
Lihat ciri2 yang ada pada Obama

Image
  1. Berkulit hitam
  2. Lahir di Kenya (Sijil Lahir d Hawaii dibuktikan palsu) dan berbangsa Kenya. Kenya dahulunya adalah didalam wilayah Habsyah selain Ethiopia, Somalia dan Erithea.
  3. Ketua kepada tentera Amerika yg dikatakan sbg polis dunia
  4. Kakinya kurus.Arnold Schwarzenegger pernah mengkritik Obama tentang hal ini
  5. Kepalanya kecil dan telingnya besar.Rush Limbaugh pernah mengkritik hal ini
  6. Kepalanya kelihatan seolah-olah botak
  7. Dia mengatakan dirinya berbangsa Amerika yang terkenal dgn anggapan bahawa selain bangsa mereka adalah berkulit gelap.
  8. Obama adalah gelaran yang diwarisinya.Swaqatain bermakna memiliki kaki yang pincang. perkataan ini seerti dengan perkataan Bama menurut bahasa asal nenek moyang Obama bermaksud memliki kaki yang pincang. Dzuswaqatain bermaksud memiliki dua kaki yang pincang. Gelaran ini sesuai dengan Obama kerana dia memiliki kerajaan yang pincang pemerintahannya yakni Amerika dan dia sendiri mentadbir Amerika secara pincang.
Mungkinkah dia peruntuh kaabah yang dimasudkan Nabi saw? Jika dilihat kezaliman Obama sekarang nampaknya mungkin dialah orang yang dimasudkan Nabi saw. Mungkinkah dia akan mengeluarkan harta simpanan kaabah? ketika perang Armageddon kelak orang tidak akan menunaikan haji. Adakah Kaabah akan diruntuhkan ketika itu? Mungkin ramai tak boleh menerima hakikat ini kerana masih terkongkong dengan pemikiran lama iaitu kaabah akan runtuh bila orang islam sudah tiada. Ini fahaman yg salah sama sekali. Hadis-hadis tak menyebut kaabah diruntuhkan selepas orang Islam tiada tapi apabila orang tidak lagi mengerjakan haji.

Ketika penyerangan jemaah haji ketika tahun pembaiatan Imam Mahdi, adakah orang ketika itu masih berani hendak menunaikan haji apatah lagi selepas kemunculan Imam Mahdi, perang akan terus berlangsung?

Memang benar nabi saw menyebut 'sesudah itu Kaabah tidak dibangunkan lagi'. apa itu yang maksudkan Nabi saw? Apa gunanya dalam hadis yang lain nabi menyatakan bila Kaabah runtuh buat kali ketiga, kaabah akan diangkat ke langit? Kita tidak hadir ketika Nabi saw menyebut peristiwa tersebut. Boleh jadi yang dimaksudkan baginda ialah sesudah kaabah runtuh ia akan dibangunkan lagi oleh Imam Mahdi namun setelah itu tiada siapa lagi yang akan membangunkan kaabah.

Kehancuran kota suci iaitu Baitul Maqdis, Madinah dan Mekah telah disebutkan baginda. Bahkan Baginda ada memberi klu bahawa tanah-tanah suci tersebut akan dibangunkan semula.Jadi sebenarnya kehancuran kota suci bukan bermaksud kehancuran tapi lebih bermaksud penyucian tanah suci. Ketiga-tiga tanah suci telah dicemari tangan-tangan Yahudi. Bahkan Kaabah itu sendiri dibangunkan dengan tangan Yahudi sejak kerja baik pulih kaabah pada 1996 dimana batu kaabah asal dibuang ke laut.

Penyucian tanah suci bukan sahaja penyucian rohaniah tanah suci bahkan meliputi penyucian fizikalnya sekali.

PADA BAB-BAB AKAN DATANG JANGAN TERKEJUT DENGAN RAHSIA YANG BAKAL DIDEDAHKAN.

10 TANDA BESAR AKAN BERLAKU SECARA BERURUTAN DIMULAI DENGAN MATAHARI TERBIT DARI BARAT.

SATU PENDEDAHAN YANG AKAN MEM'BRAIN WASH' OTAK UMAT ISLAM TENTANG PERISTIWA AKHIR ZAMAN. PENJELASAN YANG AKAN MENGUBAH CARA KITA BERFIKIR TENTANG KIAMAT.


Semua peristiwa tersebut mungkin berlaku dalam tempoh tidak lama. Cuma memakan masa 1 atau 2 tahun sahaja untuk Allah sempurnakan tanda-tanda besar. Sesudah 2 tahun pertama pemerintahan Imam Mahdi setahun setelah itu bukan lagi menurut ukuran kita. Bahkan ia lebih pendek dan singkat. Pemerintahan 7 tahun yang dimaksudkan bukan 7 tahun menurut ukuran sekarang. Sesudah sempurna 10 tanda besar baru berlaku fasa keamanan selama 40 tahun yang panjang.

Nanti anda akan faham kenapa Nabi saw menyebutkan jika kiamat tinggal sehari maka hari tersebut akan dipanjangkan sepanjang-panjangnya.


USAH TUNGGU 2020 untuk Dajjal Muncul. Peristiwa 2012 adalah amat besar. bahkan sesudah 2012 semua kalendar adalah tidak boleh dipakai sama sekali. ketika itu muncul era baru yang akan dijelaskan kemudian.

JANGAN TUNGGU MATAHARI TERBIT DARI BARAT KELAK ANDA AKAN MENYESAL.

BERTINDAK SEKARANG. BAIKILAH DIRI, BANYAKKAN AMALAN DAN BERTAUBATLAH SEGERA.

JUGA JANGAN TUNGGU BERITA IMAM MAHDI DI BAIAT. YAHUDI PASTI TAK MEMBENARKAN UMAT ISLAM TAHU TENTANG PERISTIWA INI.

YANG BENAR-BENAR PASTI, KIAMAT ITU AKAN BERLAKU TIBA-TIBA.


Sekian dahulu dari saya

Wallahu'alam

More story


Sai Baba pergi dan akan kembali?

Shri Sathya Sai Baba adalah individu yang dianugerahkan perkara luar biasa seperti menurukan hujan, menghidupkan orang mati, menghentikan masa dan lain lain. Bahkan dia tertuduh sebagai Dajjal yang dijanjikan
sathya sai baba return, saibaba return, puttaparthi sai return, satya sai return, sathya sai baba reborn, puttaparthi sai reborn










Namun kematian Sai Baba pada 24 april adalah peristiwa besar di akhir zaman jika seseorang itu peka.

Antara kejanggalan kisah kematian Sai Baba ialah

  1. Pada 21 April kaum Yahudi di Jerusalem dan Iran serta gereja vatikan berkumpul menyambut perayaan mereka pada hari yang sama. Vatikan menyambut Holy Thursday dan Yahudi menyambut 'Hol H'Moed hari kedua. Saat itu Sai Baba dalam keadaan tenat
  2. Sai Baba mati pada 24 April 2011 tepat pada hari Easter iaitu hari kebangkitan semula Nabi Isa mengikut kepercayaan Kristian.
  3. Sai Baba pernah menyatakan pada pengikutnya bahawa pada masa akan datang dia akan kembali dalam wajah Jesus Christ dengan gelaran Prema Sai Baba
  4. Ada pengikut Sai Baba mengatakan bahawa Sai Baba memberitahu mereka dia akan menjalani kelahiran semula pada Hari Easter.
  5. Para pengikut elit Sai Baba memerintahkan semua pengikutnya menghentikan upacara pooja kematian kerana Sai Baba memberi mesej kepada salah seorang pengikut setianya bahawa dia akan kembali pada 14 Mei 2011.
Prema Sai Baba



Apakah sebenarnya yang berlaku? Benarkah Sai Baba adalah Dajjal yang dijanjikan atau pembantu kanan Dajjal yang menyambut Dajjal dari alam ghaib? Wallahu'alam.

No comments: