Thursday, February 23, 2012

Anti-Climax in Seks Islam Book

Buku panduan seks bersaiz poket berbahasa Melayu yang dikeluarkan oleh KTS yang menimbulkan kontroversi hanya dijual eksklusif untuk ahli-ahlinya sahaja. Ia hanyalah satu usaha dan titik peluh serta kasih sayang seorang ibu kepada anak lelakinya yang akan mendirikan rumah tangga.

Isnin 31 Oktober 2011

Kandungan Buku Seks Islam Anti-Klimaks

One man’s Meat By Philip Golingai

Sekiranya saya menerima RM50 setiap kali seseorang meminta satu salinan buku Seks Islam, sudah tentu saya akan menjadi kaya seperti Alex Comfort, Pengarang The Joy of Sex.

Pada Oktober 21, di Petaling Jaya, dalam sidang akhbar yang dianjurkan oleh KTS, pengarang Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia, Hatijah Aam (gambar) menghadiahkan buku itu kepada wartawan.

Bercakap melalui Skype dari Mekah di Arab Saudi, Hatijah, pengasas KTS, meminta ahli-ahli kelab:

“Sila berikan buku ini kepada wakil-wakil media sekarang.”

“Kami tidak mahu menyembunyikannya. Kami mahu bersikap telus.”Kami mahu menunjukkan bahawa kami tidak menyembunyikan pengetahuan (seks) kami,” katanya.

Dalam lingkungan satu dozen wartawan dengan bangganya menjadi pemilik buku kontroversi panduan seks bersaiz poket berbahasa Melayu yang dijual secara eksklusif kepada ahli-ahli KTS untuk RM50.

Dengan serta merta, apabila saya – @philipgolingai – “secara langsung” tweeted bahawa saya mempunyai satu salinan, saya menerima beberapa permintaan salinan buku itu.

Di pejabat saya, hampir semua orang yang saya bertemu teruja dengan saya kerana memiliki buku kecuali seorang kawan lelaki yang rasa terangsang di atas sebab yang salah. Dia fikir saya mempunyai salinan Laporan Ketua Audit Negara.

Nampaknya semua kenalan saya, lebih terangsang untuk mendapat ilmu pengetahuan mengenai bagaimana untuk lulus dari seks peringkat tadika kepada seks peringkat PhD.

Siapa yang tidak mahu membaca sebuah buku yang menyokong “seks rohani” (seorang lelaki boleh “datang” rohani kepada semua isterinya pada masa yang sama walaupun mereka berada di Ipoh, Kuala Lumpur, Singapura dan Johor)?

Dan, dari hari ke hari, buku ini menjadi lebih terkenal. Minggu lepas, kerajaan Sarawak telah mengharamkan pengedaran buku Seks Islam di negeri ini.

Sebagai rakan-rakan saya dibalik melalui buku ini, ucapan awal mereka ialah: “Tiada gambar kah?” Atau “Tiada grafik ah? “Segala perkataan ?? “.

Maaf kerana ia mengecewakan, tetapi buku itu bukan buku sensasi Comfort, the Joy of Sex yang penuh illustrasi erotik.

Malah, buku kecil 115-halaman adalah hasil usaha keras seseorang demi kasih sayang untuk anak lelakinya yang akan berkahwin.

Mukadimah untuk Seks Islam – daripada penyelidikan – KTS mendapati bahawa dalam memenuhi keperluan seksual suaminya , wanita hanya memenuhi 10% daripada keperluan sebenar suaminya.

“Isteri itu memikirkan 10% yang dia perolehi adalah 100%. Dia juga bodoh bila tidak mahu diajar tentang seks.Diabersikap prejudis dan mempunyai persepsi bahawa seks itu lucah, “tulis Hatijah.

Bab pertama menjelaskan mengapa KTS telah dibentuk, bab dua ceramah tentang suami, Hatijah, Allahyarham Ashaari Muhammad pengasas Al Arqam, bab ketiga menyentuh tentang 100% kesetiaan kepada suami anda, bab empat adalah panduan untuk bakal pengantin lelaki dan bab lima adalah surat kepada pengantin perempuan.

Menguap. Menguap. Tiada apa-apa jua yang benar-benar boleh membuat pipi saya menjadi merah kerana malu.

Hatijah juga menjelaskan perbezaan antara lelaki dan perempuan. Seorang lelaki adalah tawanan kepada keinginannya. Dalam lain perkataan, contoh bila perlu kencing, apabila seorang lelaki kena pergi, dia perlu pergi.

Seorang wanita, bagaimanapun, boleh mematikan dan menghidupkan keinginan seksual itu seolah-olah ia ada suis.

“Jika seorang isteri mencintai suaminya, dia serta-merta mesti memenuhi keperluan seksual,” katanya lagi.

Kemuncak buku terdapat dalam kesimpulan atau penutupnya.

Hatijah menulis mengenai latihan dua bulan dengan Ashaari untuk menjadi seorang isteri srikandi dan bidadari.

Dan dia mendedahkan arwah suaminya boleh melakukan seks secara rohani serentak dengan isteri-isterinya.

“Keintiman lebih menyeronokkan dan ‘ringan’ melalui seks rohani berbanding dengan seks fizikal,” tulisnya.

Hatijah menulis mengenai seks serentak tetapi dia tidak mendedahkan bagaimana untuk melakukannya secara rohani.

Mungkin, seperti yang disebutnya dalam sidang akhbar, apa yang diajar di dalam Seks Islam ialah hanya sebahagian kecil (20%) pengetahuan seks beliau.

Jadi apakah kaitan buku itu – seperti tajuknya -dengan orang-orang Yahudi? Daripada maklumat yang dapat saya kumpul saya dapati orang-orang Yahudi telah menyebarkan “seks haram yang sangat lucah.

Adakah saya sudah terlepas sesuatu pengalaman dalam hidup saya?

Saya tidak pasti apa yang saya jangka saya boleh dapat dari buku itu. Adakah ia teknik bagaimana untuk menggembirakan wanita Uranus yang mempunyai lapan buah dada?

Untuk semua yang digembar-gemburkan, membaca buku itu adalah cuma anti-klimaks.

———————————————————————————————————————-

Anti-climax in ‘Seks Islam’ book

One Man’s Meat
By PHILIP GOLINGAI

The Obedient Wives Club (OWC) controversial pocket-sized Malay-language sex guide sold exclusively to its members is more of a mother’s labour of love for her son who was getting married.

IF I got RM50 for every time someone asked me a copy of Seks Islam, I would be as rich as Alex Comfort, the author of The Joy of Sex.

On Oct 21, in Petaling Jaya, at a press conference organised by Obedient Wives Club (OWC), the author of Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia (Islamic Sex, Fighting Jews to Return Islamic Sex to the World), Hatijah Aam (pic) gifted the book to journalists.

Speaking via Skype from Mecca in Saudi Arabia, Hatijah, the OWC founder, told the club members: “Please present the book now to the media representatives.”

“We don’t want to hide it. We want to be transparent.

“We want to show that we are not hiding our (sex) knowledge,” she said.

And the dozen or so journalists became proud owners of the controversial pocket-sized Malay-language sex guide sold exclusively to OWC members for RM50.

Instantly, When I – @philipgolingai – “live” tweeted that I had a copy, I received several requests for a copy.

In my office, almost everybody I met was excited over my owning THE book except for this one guy who got aroused for the wrong reason. He thought I had a copy of the Auditor-General’s Report.

It seems everyone I knew lusted for the knowledge on how to graduate from kindergarten-level sex to PhD-level sex.

Who wouldn’t want to read a book advocating “spiritual sex” (a man could “come” spiritually to all his wives simultaneously even though they’re in Ipoh, Kuala Lum­pur, Singapore and Johor)?

And, by the day, the book is getting more notorious. Last week, the Sarawak government banned the distribution of Seks Islam in the state.

As my friends flipped through the book, their initial remarks were: “No picture ah?” or “No graphics ah? All words?”.

Sorry to disappoint, but the book isn’t the Comfort’s titillatingly illustratedJoy of Sex.

In fact, the 115-page booklet was a mother’s labour of love for her son who was getting married.

The preamble to Seks Islam – from its research – OWC found that what a woman sexually provided her husband was 10% of what his real sexual needs were.

“The wife thinks her 10% is 100%. She’s also dumb not to want to be taught about sex. She has a prejudiced perception that sex is obscene,” wrote Hatijah.

Chapter one explains why OWC was formed, chapter two talks about Hatijah’s husband, the late Al-Arqam founder Ashaari Muhammad, chapter three about giving 100% loyalty to your husband, chapter four is a guide for the future groom and chapter five is a letter to the bride.

Yawn. Yawn. Nothing that really makes me blush.

Hatijah also explained the difference between a man and a woman.

A man is held hostage by his desire. In order words, just like peeing, when a man has to go, he has to go.

A woman, however, can turn off and turn on her sexual desire as if it were a switch.

“If a wife loves her husband, she must instantly fulfil his sexual needs,” she advocated.

The climax of the book is in its conclusion.

Hatijah writes about her two-month training with Ashaari to become a heroic and angelic wife.

And she revealed her late husband could perform sex simultaneously with his wives, spiritually.

“Intimacy is much more pleasurable and ‘lighter’ through spiritual sex compared with physical sex,” she wrote.

Hatijah writes about seks seren­­-tak (simultaneous sex) but she does not reveal how to do it spiritually.

Perhaps, as she said in the press conference, what was taught in Seks Islam was just the tip of the iceberg (20%) of her sex knowledge.

So what has the book – as its title suggests – got to do with Jews?

From what I gather Jews have been propagating “extremely pornographic” illicit sex.

Am I missing something in life?

I’m not sure what I was expecting from the book. Techniques on how to please a Uranus chick with eight breasts?

For all its hype, reading the hyped book was an anti-climax.

No comments: