Thursday, February 23, 2012

Islam sebagai satu persembahan: Lonjakan kehidupan berkahwin melalui seks yang lebih baik.

KTS di Malaysia meraikan ulang tahun hari kelahiran Nabi Muhammad (satu lagi) dengan cara kontroversi.

Iva Roze Skoch

January 27, 2012 15:39

Malaysiamuslimwomen

Gambar Wanita Islam menunaikan solat Terawikh dalam bulan Ramadan dalam sebuah masjid di Kuala Lumpur. (TENGKU BAHAR/AFP/Getty Images)

Hanya baru beberapa bulan lepas KTS telah dipaparkan di dalam berita. Ia adalah — dengan lebih tepat — pada bulan Oktober, di waktu organisasi itu menerbitkan buku panduan yang amat jelas tentang ” Seks Islam”. Buku tersebut telah menyinggung perasaan ramai orang, jadi Kementerian Dalam Negeri mengharamkannya.

Tetapi wanita-wanita ahli kelab itu tidak berputus asa dalam menyebarkan dakwah mereka tentang cara yang sebenar dalam kehidupan perkahwinan. Kali ini, wanita-wanita kelab ini telah melancarkan kempen yang bertajuk “Nabi, Tokoh Seks Suci Islam” untuk memperingati hari keputeraan Nabi Muhammad pada 5hb Feb, laporan dari The Malaysian Insider.

Dengan sedihnya — walaupun jika saya fikirkan gabungan KTS dalam ringkasan peribadi saya akan nampak hebat— saya tak yakin mereka akan menerima saya sebagai ahli. Kemahiran ketaatan saya agak tumpul dalam waktu ini. Walau bagaimanapun, saya terpesona dengan organisasi dan matlamat ahli-ahli mereka: untuk menjadi isteri yang terbaik dalam memberi ketaatan sejauh mana yang dapat diimpikan seseorang.:

Dari apa yang dapat saya kumpulkan, ini dilakukan melalui dua perkara: a) memberi ketaatan sepanjang masa dan b) bersedia untuk melakukan hubungan jimak juga sepanjang masa.

Dalam perkataan mereka: isteri yang sempurna mesti berkelakuan seperti ” prostitute kelas pertama,” mengikut Malaysian Insider.

Siapa tahu yang Seks Islam akan menjadi begitu rancak? Kempen tersebut yang dijadualkan untuk berlangsung hampir dua minggu, menggerakkan ahli-ahlinya untuk mengikut contoh Nabi dan menghindarkan dosa-dosa seks.

Tidak pernah terfikir seumur hidup saya yang saya akan meletakkan perkataan ” ‘Kehidupan seks Nabi Muhammad” dalam Google, tetapi mesti ada kali pertama dalam setiap perkara. Dan kebenaran mesti diberitahu, ia adalah bahan bacaan yang amat menarik.

Yang amat menarik rasa keinginan, ahli-ahli kelab- kebanyakannya hidup berpoligami– mengatakan bahawa mengamalkan hidup bersama beberapa isteri yang sah dapat membantu menghindar lelaki dari melakukan zina.

Itu, saya mesti mengaku, adalah sesuatu yang amat licik dan kita patut mula amalkan prinsip ini untuk menyelesaikan cabaran-cabaran lain yang lebih besar dalam hidup. Sebagai contoh, sekiranya kita berhenti guna perkataan alkohol untuk alkohol, akhirnya kita boleh hapuskan ketagih alkohol (alcoholism).

————————————————————————————————————————————————–

Foto : Heliconia Flickr - Media Barat memang cenderung menggunakan foto-foto kompilasi ini sebagai hiasan mengiringi berita-berita tentang KTS, berbanding realiti.

Islam At Play, Better Marriage Through Better Sex

by : Iva Roze Skoch

It has been a few months since The Obedient Wives Club last hit the news.
It was — to be precise — in October, when the organization published an explicit guide to “Islamic sex.”
The book upset so many people the Home Ministry of Malaysia banned it.
But the Club ladies aren’t giving up on spreading their gospel about the proper way to go about marriage.
This time, the Club ladies have launched a campaign titled “The Prophet, Islam’s Sacred Sex Figure,” to commemorate Prophet Muhammad’s birthday on Feb. 5, The Malaysian Insider reports.

Sadly — as great as I think The Obedient Wives Club affiliation would look on my resume — I doubt they would ever grant me membership. My obedience skills are a bit rusty these days. I am, however, fascinated by the organization and their members’ objective: to be the best obedient wife one could aspire to be.
This is done, from what I have gathered, through two things: a) being subservient at all times and b) being sexually available, also at all times.

In their words: a proper wife must behave “like a first-class whore,” according to the Malaysian Insider.
Who knew Islamic sex would be so racy?
The campaign, which is scheduled to run for nearly two weeks, urges members to follow The Prophet’s example and avoid sexual sins.

Never in my life did I think I would be putting the words “Prophet Muhammad’s sex life” into Google, but there’s a first time for everything. And, truth to be told, it’s a highly fascinating reading material.
Most tantalizingly, the club members — most of whom live in polygamous marriages — say the practice of having multiple legal wives helps men avoid adultery.

That, I must admit, is very sly and we should start applying this principle to solve other great challenges of life. For example, if we stopped calling alcohol “alcohol,” we would essentially get rid of alcoholism.


No comments: